![]() |
enquete terrorisme
deze enquete hadden we ergens gelezen, we hadden hem ingevuld. we vonden het wel interessant om te horen hoe anderen erover denken, of jullie banger zijn nu na al die aanslagen. zouden jullie hem ook in kunnen vullen?
Enquκte Terrorisme 1) Geslacht Man/vrouw 2) Leeftijd . 3) Heeft u kinderen? .. 4) Bent u banger geworden na de aanslagen op 11 september? 5) Is dat gevoel nog sterker geworden na de aanslagen in Madrid? . 6) Denkt u dat de media op deze gevoelens heeft ingespeeld en het erger heeft laten lijken dan het is? . . 7) Wat vind u van president Bush? 8) Wat vind u ervan dat Nederland Bush steunt op de manier waarop hij een oorlog tegen het terrorisme voert? 9) Voelt u zich nog veilig in Nederland? 10) Welke terreurorganisatie denkt u dat de meeste mogelijkheden heeft om grote aanslagen te plegen? Voor welke bent u dus het bangst? Bedankt voor uw medewerking |
Crosspost.
|
vul jij het maar eerst in ;)
|
heb ik bij andere sub-forum ingevuld :evil:
|
Citaat:
|
1) Geslacht
Man 2) Leeftijd 21 3) Heeft u kinderen? Nee 4) Bent u banger geworden na de aanslagen op 11 september? Nee 5) Is dat gevoel nog sterker geworden na de aanslagen in Madrid? Nee 6) Denkt u dat de media op deze gevoelens heeft ingespeeld en het erger heeft laten lijken dan het is? Duh 7) Wat vind u van president Bush? Misdadig en barbaars 8) Wat vind u ervan dat Nederland Bush steunt op de manier waarop hij een oorlog tegen het terrorisme voert? Een oorlogsmisdaad 9) Voelt u zich nog veilig in Nederland? Eerder onveiliger 10) Welke terreurorganisatie denkt u dat de meeste mogelijkheden heeft om grote aanslagen te plegen? Voor welke bent u dus het bangst? De CIA. Maar ik ben het bangst voor anti-westerse moslims |
Citaat:
|
Citaat:
|
Enquκte
Terrorisme 1) Geslacht vrouw 2) Leeftijd 17, bijna 18 :cool: 3) Heeft u kinderen? nope 4) Bent u banger geworden na de aanslagen op 11 september? nope 5) Is dat gevoel nog sterker geworden na de aanslagen in Madrid? nope 6) Denkt u dat de media op deze gevoelens heeft ingespeeld en het erger heeft laten lijken dan het is? media hebben wel veel invloed op het volk, helaas 7) Wat vind u van president Bush? een oorlogsmisdadiger, moet gauw berecht worden 8) Wat vind u ervan dat Nederland Bush steunt op de manier waarop hij een oorlog tegen het terrorisme voert? tja, wat doe je eraan, het volk heeft voor het CDA gekozen.. :( 9) Voelt u zich nog veilig in Nederland? uiteraard 10) Welke terreurorganisatie denkt u dat de meeste mogelijkheden heeft om grote aanslagen te plegen? Voor welke bent u dus het bangst? terreur organiseert zich als ze het niet eens zijn met het beleid. euhmm, ik begin te geloven dat Al-qaida niet bestaat, dus kan ik 't moeilijk invullen... ben voor geen enkele bang dus.. Bedankt voor uw medewerking You're welcome ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10. |