![]() |
Panna voetbal les :)
|
wil ik ook kunnen :(
|
Vrij veel van hetzelfde.
|
relax :cool:
|
:|
Mooi! (y) |
op zich wel leuk, maar panna?
|
Citaat:
en als je dat voor een tegenstander doet krijg je zat kans om een panna te geven volgens mij ;) |
Ik wil niet heel lullig doen, maar als je een beetje serieus zoekt vindt je deel 2 en 3 van die Soufiane Touzani, Ruud Bos 1,2,3, Nelson en co...
|
Hmm... Ik vond het ''wel aardig''. Dit is nou niet echt het meest spectaculaire dat ik oit heb gezien. Veel van hetzelfde en dat ''bal klemmen'' is nou niet echt het het moeilijkste wat er te bedenken valt. Maar het neemt niet weg dat ik nooit van m'n leven ook maar 5 % zou kunnen van wat zij laten zien. En natuurlijk dat ze een ''aardige'' ( ;)) techniek hebben.
|
Citaat:
Dood leggen op je knie enz. :| |
Leuk maar moet hier nou een aparttopic voor worden geopent? :confused:
|
Citaat:
Mensen nog meer van deze filmpjes ? Je kan ook kijken op n*kefootball.com, staan er ook veel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom heet dit filmpje touzani? die speelt toch bij Utrecht en heeft hier een feyenoord trainingshirt aan...
weet dit filmje meer over de nieuwe aankoop van feyenoord? |
er is idd maar één persoon die touzani heet van z'n achternaam.
|
Citaat:
|
sorry, het is karim van utrecht...
|
Citaat:
Hij is toch verkocht aan FC Twente, of ligt dat aan mij ? |
ja, per 1 juli.
dus nu nog fc utrecht |
Die speelt bij Twente!
dit is Soufaine Touzani (broertje van) die in de jeugdopleiding van Feyenoord speelt als ik me niet vergis |
zie je wel dat ik de naam kende, speelt hij niet in de A1 dan. kijk nu wordt mij alles duidelijk.
en touzani staat nog onder contract bij utrecht, tranfers gaan in werking op 30 juni.... |
ja maar het contract met twente is al getekent dus daar kan hij niet meer onder uit tenzij feyenoord hem dezelfde dag weer overkoopt van twente :D :evil:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44. |