![]() |
Meeting poll (datum)
Welke datum komt voor het meerdendeel het beste uit?
|
ik kan nooit op vrijdag :rolleyes:
|
wat een kut data :(
|
Mij zou voor na 25 juni het best uitkomen, 25 juni is graspop en daar geef ik uiteraard de voorkeur aan
|
2 & 9 juli. als ik dan al kom.
|
Waarom op een vrijdag? :nono:
Daarbij valt de 18de direct af, aangezien veel mensen hier de 17de uitslag krijgen van examens, dan zit ik niet te wachten op een feest met internetmensen. In juli ben ik al op vakantie, iig hoop ik. Dan maar 25 juni. |
ja inderdaad, in juli lig ik te bakken in mexico :rolleyes:
en 18 juni , dan krijg ik mn examenuitslag dus het liefst tussen de 20 juni en 1 juli .Maar op een vrijdag vind ik dom, ik weet niet waarom. |
18 juni is idd examenuitslag. 2 juli ben ik een hippie-like vakantie aan het houden. 9 juli heb ik wat maar ik weet echt niet meer wat en verder weet ik het nog niet dus ik moet nog even zien.
|
het liefst 2 juli of later
|
9 juli
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vrijdag zijn alle ov's geldig
das voor geldloze altos wel zo prettig en ik heb niks gestemd want je kan er maar 1 kiezen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zeikende mensen over internet ook.
|
waarom geen zaterdag?
nouja die vrijdag heb ik wel vakantie, maar ik moet werken goh wat een problemen allemaal |
Ja gatver niet op een vrijdag.
Ik wil geen vrijdag. |
Het mag dus niet op 2 Juli.
|
Citaat:
maar probeer maar eens als 18 jarige met uitgroei een baantje te vinden, nog vrij lastig. maarja, ik zal je je gelul niet kwalijk nemen want je weet toch niet waar je het over hebt. |
wat mij betreft kan het altijd zijn, ik heb nu geen school meer en nog geen vast werk dus ik kan altijd wel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ontopic? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb gesolliciteerd bij de AH maar ik krijg niet eens wat terug, ze zeiden binnen 14 dagen het is nu 5 weken later en ik ga toch maar bellen maar zijn we er al uit? sluitingsdatum ofzo? |
9 juli? :)
|
whatever is fine with me.
|
Citaat:
en mijn best doe ik ook, deed iig, maar op een gegeven moment wordt he de afwijzingen en de smoezen "ik heb al zoooo'n stapel telefoon nummers" "als we iemand nodig hebben hangt er een bordje buiten" "we bellen je" ook wel gewoon zat. nit dat ik nu nooit meer de stad doorloop maar wel een stuk minder dan voorheen. dus bull. |
Citaat:
|
Citaat:
voor fucking vakkenvullen, en ik weet dat ze dat niet mogen zeggen, maar toch doen ze het. er is gewoon veel aanbod voor hun (hier iig), en dan verkiezen ze blondie toch echt wel boven mij. |
:eek:
Ik was 2 jaar geleden zo aangenomen. |
toen was je blond? :p
|
ja :D
|
Citaat:
en nu waarschijnlijk weer aangenomen en nu heb ik dreads en piercing |
het is niet eerlijk
|
Citaat:
|