![]() |
haren verven
Ik ben dus blond, en wil mn haren graag wat donkerder, dus donkerblond ofzo, of eventueel een soort coupe soleil, maar is het uberhaupt mooi voor en jongen? heb half lang haar, zoals chris zegers zeg maar.
Maar is het mooi om als je blond bent ze donkerder te vereven? |
ik vind het zowiso niet mooi als iemand zn haren verft, en zeker niet bij een jongen,
maar dat is mijn smaak, ik zou nooit iets krijgen met een geblondeerde jongen!! :o |
aight ik heb donkerbruin haar en heb ze zwart geverft
tis wel lol :D |
ligt het aan mij of is een coupe soleil juist lichter?
Sowieso vind ik mannen met gekleurd haar maar niks... (behalve eXo ofzo) |
Ik vind het wel ok voor een jongen om zijn haar te verven. Kan erg leuk zijn. Gewoon doen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan er wat donkerdere plukjes/laagjes in verwerken. KAN heel leuk zijn, maar zou foto van je moeten zien voordat ik dat durf te zeggen...
|
Denk dat het wel leuk is (y) Chris Zegers coupe klinkt leuk (y)
|
Citaat:
|
ja zoals chis zegers het heeft is wel leuk maar niet zo'n blond johnny kapsel (n)
|
Heb m'n haar ook geverfd. Valt niet echt op, vooral een accentverschil. Ben vanmezelf wat rossig en dat is gewoon vervangen door blond.
Maar coup soleil vind ik eigenlijk altijd lelijk. |
Citaat:
|
coupe salou ja :nono:
|
Doen (y)\M/
|
Citaat:
|
fout kan ook lekker zijn hur, je moet er alleen niet mee over straat willen lopen :o
|
Hmm, ik wil mijn haar ook verven.
Heb nu donkerblond/bruin, en wil het zwart hebben. Iedereen raadt het me af (omdat het nu zomer wordt ofzo :| ) En je kleurt je haar toch ook (een beetje dan) om er 'leuk' uit te zien in de ogen van anderen.. toch? pff, wat is 't leven toch moeilijk ;) |
ik vind het wel stylish
|
Ik heb mijn haar al in zoveel kleuren geverfd dat geen kat weet dat ik van nature vroeger wit haar had !!
Ik vind dat je dat gerust moet doen als jij denkt dat je je beter gaat voelen met een andere kleur !! |
jongens die hun haar verven :eek: :nono:
|
mag alleen als ze eXo heten of punk zijn (y)
|
geverfd haar bij jongens gaat opzich wel.
maar mannen in de 50 die aan het vergrijzen zijn en hun haar verven ziet er niet uit. |
moet je toch zelf weten?
|
't gaat dr toch om of jij het mooi vind en niet over het bij een jongen staat etc : :rolleyes:
|
Coupe Soleil is iig voor kampers!!!!!
niet doen dus, beetje donker verven kan wel, moet je wel oppassen dat je huid niet bleker lijkt enzo |
doe het gewoon net als ik.... bovenop een paar plukken fuchsia roze en onderin lichtroze.... ;)
maar doe het in ieder geval niet te blond.... |
gewoon doen en daarna kan je het effect pas merken.
|
Citaat:
|
als je het subtiel doet en goed bijhoud en het ziet er trendy uit waarom niet?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23. |