![]() |
Woordenboek!!!
Mag je morgen bij examen vmbo theoretisch voor nederlands en engels een woordenboek gebruiken???
|
ja..
|
Alleen bij Engels volgens mij.
|
bij allebei mag dat......
|
het mag bij allebei. :)
maar je mag niet 2 woordenboeken voor engels hebben, je moet OF nederlands - engels OF engels nederlands gebruiken. ;) Kus. |
je mocht ze allebei hebben lieve schat, KUs terug :)
|
Ja klopt.. bij ons werd er eerst gezegd van niet dus iedereen begon van egt wel!! toen zijn ze het na gaan vragen en tog mogten we er 2 gebruiken... al heb ik er maar 1 nodig gehad :s
|
Ja wij kregen ze allebei op tafel..en met nederlands ook trouwens 1, maar met engels was ik ze vergeten, ineens dacht ik oh ja heb woordenboek, dus ben ik alles wat ik niet snapte nog eens op gaan zoeken..
|
bij van de oude engelse woordenboeken stond trouwens hoe je engelse brief moest opstellen
|
Bij ons werd gezegd dat de school geen woordenboeken verstrekt. maar zegt me lerares engels ik ben de school neit en er stonden 2 dozen met woorde boeken voor in de zaal die ze aan iedereen uit deelde
|
Bij ons mocht je alleen bij Engels een woordenboek gebruiken (zowel ENG-NED als NED-ENG) VMBO Kader-Beroeps. Nederlands niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37. |