![]() |
]shildereieren[ nieuw werk
|
VET! vooral de tweede vind ik Heel Erg dope.
wat is de voorstelling op het laatste schilderij? |
Ja, ik zie het wel...! (y)
|
eej dope
vooral die 2e en laatste (y) |
Zeer netjes.
|
de laatste is een uitzicht op de schelde ter hoogte van t steen in antwerpen, de rest zelfportretten
|
Kijk jij snapt het.
Al vind het kleurgebruik in de eerste een beetje minder, dat bruin met blauw doet het niet helemaal voor me. Die zelfportretten zijn vet. |
Heel mooi :eek: de enigste die ik nie echt cool vind is de tweede maar die andere twee zijn echt cool :) Keep up the good work (y)
|
Wauw, erg gaaf!!
Ik vind ze allemaal supergoed, vooral de tweede; goede compositie/kleurgebruik. Bij die eerste mis ik nog net een beetje meer expressie, en bij de vierde zit er mijns inziens niet zoveel diepte in. Maar verder echt heel gaaf, vooral de stijl waarin ze geschilderd zijn (y)!! |
Wauw echt mooi zeg!! (y) Je moet schilderijen gaan verkopen joh, volgens mij vang je daar echt veel voor!
|
hey je schildert echt. dope (y)
of was het die andere knakker? hmm naja maakt niet uit de eerste vind ik qua compositie niet echt geweldig maar qua vormen vind ik het geweldig interessant dope stijl hoor (y) |
Nummer 2 is echt zeeeer gaaf!
|
woot! coole haven-iets.
|
je neus glimt aap.
|
ik dacht eerst dat het wacko jacko was :o
wel erg gaaf btw |
De zelfportretten zijn goed (y)
|
2e is de mooiste. Rest is ook mooi, leuke stijl :)
|
SUPER!!!! Dat vraagt naar meer....!
Grtjs. |
(y) (y) (y)
|
Net zoals velen van mijn voorgangers vind ik de tweede de vetste! De eerste vind ik t minst, door dat 'mannetje' op de voorgrond.
Ben benieuwd naar meer! |
Citaat:
Ik vind vooral die tweede erg mooi. |
ik vind vooral die eerste 2 erg goed. :D echt super!
de andere doen mij niet zoveel. |
die 2e :o(y)
|
Ik vind eigenlijk alleen de 2e echt goed... Mss dat die andere gewoon vervagen bij de schoonheid van nr2, want slecht zijn ze niet! Nr4 past niet in t rijtje, niet verkeerd, maar die vind ik wel mooi gemaakt, maar ook die haalt t gewoon niet bij die 2e!
Maar niet elk werk kan perfect zijn (hoewel Nr2 heeeeel er dicht in de buurt komt) (y) |
die 1e en laatste zijn héél vet, met die andere 2 heb ik niet zo veel..
|
Die eerste vind ik mooi (Y)
|
heel mooie, herkenbare stijl!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |