![]() |
Voor mensen die klaar zijn met hun examens :D
Hey ik heb vandaag mijn laatste twee examens gedaan, Duits en Wiskunde :D Zijn er nog meer mensen die al klaar zijn? Zoja vertel ff welke je had.. -xxx- Tamara
|
Het viel wel mee. Sommige examens waren wel moeilijk maar ik had steeds gedacht (in een ver lang verleden) dat ik echt een paar maanden zou zitten blokken. Terwijl ik deze 3 weken best wel relaxt vond. Geen superstresskip zoals verwacht. :D
|
Citaat:
|
ik moet alleen nog aardrijkskunde maar ik stem vast dat't wel goed ging :p.. ak wordt toch een eitje
|
Citaat:
|
Citaat:
Nederlands Geschiedenis Latijn Eco 1 Engels Duits Wiskunde A1 et voila. |
moet morgen nog aardrijkskunde.. maar tot nu valt het me heel erg mee, wel stress voor vaderland, vooral aan het begin..
|
Citaat:
of heb je frans laten vallen ofzo.. |
Citaat:
|
Geen frans? Damn dan zou ik nu geslaagd zijn!
Hoe kan dat dan? Mijn C&M profiel is als volgt: CKV23 Geschiedenis Wiskunde A1 Duits12 Frans12 |
Citaat:
Ik heb ook hetzelfde als jij maar ipv Frans heb ik Latijn (+ Eco1 in vrije deel). |
Ik heb ook mn laatste examens gehad!!
Muziek Nederlands Geschiedenis Maatschappijleer Engels Duits 12 Wiskunde Is ook c&m profiel, maar zonder frans 12 |
Hey Jullie hebben zeker HAVO? Want ik zie dat jullie examen hebben gedaan in muziek, dat heb ik al afgesloten halverwege de 6e...
|
ik heb frans nog morgen
wie wil het voor mij maken? |
Nee hoor ik doe gewoon VWO, bij ons sluit je muziek af met een examen. Bij ons kun je voor je profielvakken kiezen tussen muziek, tekenen en handvaardigheid... en aangezien ik niet zo creatief ben ;)
|
heb net aardrijkskunde achter de rug, ik ben dus klaar met mijn examens :)
het viel allemaal wel mee, maar dat had ik al verwacht (y) |
Citaat:
|
Het vmbo GTL examen viel me dit jaar heel mee!!
de vorige die we oefende van 2003 was echt moeilijk! maar deze die we maakte waren makkelijk ...nou okey niet echt makkelijk maar te doen. |
Citaat:
|
ik heb er nog twee :rolleyes: *bibber*
tot nu toe hopelijk alleen aardrijkskunde een 5 gemiddeld... :bloos: |
Ik mis de optie "het was wat ik ervan verwacht had". :|
|
makkelijker dan gedacht. Ik heb veel te weinig geleerd, maar het is wel goedgekomen... gelukkig maar!
|
Makkelijk dan ik dacht...
|
Citaat:
|
Nou, ik heb al mijn cijfers naar beneden gehaald en er is zelfs een kans dat ik gezakt ben. Dus ik vond ze best moeilijk, ja.. (n)
|
kheb engels en nederlands sv gehad
LEKKER VAKANTIE!!!!!!! |
over het algemeen vond ik het makkelijk, zaten wel 1 of 2 moeilijke dingen tussen, maar kga er vanuit datik (goed) geslaagd ben
|
Hay mensen
ik ben hard aant leren nog voor aardrijkskunde morgen maar ik had een vraagje of iemand een goede samenvatting voor aardijkskunde heeft (HAVO) van migratie en vervoer of/en natuur en milieu alvast bedankt !!!! |
Citaat:
|
ik ben nog niet klaar, heb morgen nog 1 examen (ak...) maar eigenlijk maakt het cijfer daarvoor niet meer uit.
ik vond het wel moeilijk, maar heb alles, zover ik goed heb nagekeken, goed gemaakt. (nouja, goed genoeg iig) |
het viel me erg mee. ik heb heus niet vette cijfers gehaald, maar toch. ik had veel moeilijker verwacht.
|
yheaaaa
ik ben ook klaar |
Hoe kan het dat je geen frans2 hoeft in je C&M profiel?
Bij ons op school moet je kiezen of je duits2 of frans2 in je profiel doet. Als je het andere vak ook kiest komt dat in je vrije gedeelte. |
Citaat:
|
Yo sinds vandaag laatste examen gehad, scheikunde 1.
Ik ben zeker weten geslaagd. Wat een gestress en gezenuw al die weken en het viel best mee :D |
ja tligt er idd aan, op de havo kan je kizen bij ons tussen fra2, du2 en filosofie op het vwo moet je 2 vakken kiezen uit Latijn, Grieks, Du2, Fra2 en filosofie, maar als je dus geen gym doet moetj e kiezen uit Du2 Fra2 en filosofie...
|
Het viel een beetje tegen, maar nu Vakantie!! Dat maakt al veel goed :), en afwachten dan maar.
|
Ja eigenlijk viel het me wel mee, maar 2 examens biologie en economie weer tegen..(ik doe Havo) Die heb ik alletwee met een punt naar beneden gehaald door de examens..
En het wordt ook het hele jaar geroepen bij ons, van jaah de schoolonderzoeken zijn veel moeilijker dan de echte examens die zijn nog elk jaar meegevallen.. Dus dan tel je daar toch al op dat ze niet zo geweldig moeilijk zullen zijn. En inderdaad over het algemeen was dat ook zo.. Maar nu een geniaaaaal lange vakantie! geeeek dat voelt zo fijn aan he.. gewoon naar bed gaan met de gedachten dat je morgen niets hoeft, en de dag erna ook niet en daarna niet en..en.. :D |
Ik heb vanochtend ook m'n laatste examen gehad (de meesten van m'n klas hadden dat gisteren al) en letterlijk alle examens zijn me erg meegevallen. Als mijn nakijkwerk een beetje klopt en de normeringen niet al te laag uitvallen, heb ik voor alle vakken zelfs een hoger cijfer dan m'n schoolexamencijfer! :)
Het was ook echt niet een heel stressvolle week, wel een beetje spanning, maar ik heb normaal kunnen slapen, ook veel kunnen ontspannen en tussen de examens door maar weinig geleerd. Ik weet ook 100% zeker dat ik geslaagd ben :D |
haah! klaar! ein-de-lijk! ik denk ookwel dat ik geslaagd ben, het hangt bji nederlands alleen ff af hoe de leraar het heeft gerekend natuurlijk, maar ik merk t wel!
ik vond aardrijkskunde (havo) best wel pittig eigenlijk, je hoefde dr eigenlijk niet voor te leren, maar goed, het zit er op! en nu vakantie vieren! :D |
Klaar, viel erg mee maar dat moest ook wel....
Ben benieuwd wat voor punten ik heb.. Weet het wel ongeveer maar toch wel interessant! |
Mijn punten waarschijnlijk: 9 (8) 8 (7) 7 7 7 7 7 (6)
(Geen CSE) Makkie dus... |
Ik vond het meevallen...had t erger verwacht :p
Ben als t goed is geslaagd, en heb waarschijnlijk alleen voor geschiedenis een 5 en de rest allemaal voldoende....geen hoge cijfers ofso, denk dat veel net 6jes zullen zijn maar dat boeit me niet, ALS ik maar geslaagd ben :) |
Citaat:
Waarom geen CSE? |
Daar heb ik geen CSE voor hoeven maken.
|
alles was makkelijk (havo e&m) behalve vandaag ak was ech zwaar kut.... maar tja ik ben geslaagd dusse:D
|
alles was makkelijker dan ik gedacht had! beter, alleen ak vond ik een beetje raar, maar daar beb ik slecht in. Ik moet alleen tekenen nog, maar dat is super makkelijk (en ik sta een 8)
|
viel me mee, volgensmij heb ik overal voldoendes op enzo:)
|
Kben klaar!!!! :D zo blij, (was trouwens woensdag klaar)
Heb alles denk wel voldoende, hoop wel voor eco een 5.7 te hebben, en dan sta ik voor alle vakken een 7 of hoger :) |
Viel me een beetje tegen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13. |