![]() |
Normering
Weet iemand wanneer de normering op internet staat (havo/vwo)?
en vooral hoe laat en waar, ik weet dat het 17 juni is :) |
16 juni....
maar dat staat er gewoon onder hoor :s |
17, maar ik wil weten hoe laat :)
|
vwo is volgens mij idd de 17e om 8 uur bij de school bekend, ik wil ook wel heel graag weten of het dan gelijk op internet staat... Wij kunnen namelijk de dagen voor de uitslag al onze punten bekijken, die hangen op school
|
De normeringen van het eerste tijdvak zullen hier op 9 juni (VMBO beroepsgericht), 16 juni (VMBO algemeen/MAVO) en 17 juni (HAVO/VWO) bekend gemaakt worden.
De normeringen van het tweede tijdvak zullen hier op 30 juni bekend gemaakt worden. Hier = eindexamen.nu |
Ik dacht dat mijn docent had gezegd dat de normeringen om 8.00 uur bekend worden op 17 juni.
Nou ja, 8 uur of 9 uur. Een van de twee. Daarna gaan ze je je cijfer toekennen en hebben ze bij ons examenvergadering. Daarna gaan ze bellen. |
Ik vind iedereen heel aardig enzo hoor maar het gaat om de normering op het internet en niet om de datum maar om de tijd. Dat de school ze om 8 uur 's ochtends heeft zal me een zorg zijn, ik wil weten wanneer ik ze heb ;)
En ja, elke seconde dat ik het eerder weet telt :p |
Citaat:
|
Ze worden om 8 uur bekend gemaakt. Dus niet alleen aan school, aan iedereen. Ik denk dat ze op http://www.examenblad.nl zullen verschijnen, want dat is de officiële site van het CEVO mbt de eindexamens. Of anders op de site van het CITO kijken, want daar staan ook de normeringen van vorig jaar en de antwoordmodellen van de examens die dit jaar al zijn geweest.
|
Ik wil die stomme uitslag gewoon hebben zodat ik alle last van mijn schouders af kan gooien! :cool:
|
Ik ga zelf niet kijken hoor, dadelijk denk ik dat ik geslaagd ben en dan heb ik alsnog een her. Maar ze staan idd vanaf 17 juni 8.00 uur op internet.
|
Citaat:
|
Ik wil gewoon zelf naar school gaan.. Hoe lang denken jullie dat ze zullen vergaderen?? :)
|
Binnenstormen tijdens examenvergaderingen :D
|
Citaat:
|
Bij mij beginnen ze pas rond half 4 met bellen :(
|
Citaat:
Bij mij hebben ze 8 uur nodig om te vergaderen. :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16. |