![]() |
Uitgebreide samenvatting TROY =met spoed=
WIe heeft een uitgebreide samenvatting van de film TROY voor mij. Ik bedoel niet die al op scholieren.com staat, die is een beetje beknopt. Als iemand ook nog informatie over het vroegere Troje en het hele verhaal eromheen heeft of weet waar ik daar aan kan komen zou dat ook zeer gewenst zijn.
|
Kijk hier eens.
|
nee daar heb ik wat aan. Zo'n antwoord kan je wel op elk topic geven.
|
hoeveel heb je zelf al gezocht dan? zulke info moet toch wel met Google te vinden zijn lijkt me
|
Ik heb al een tijd op google zitten zoeken maar vind alleen steeds dezelfde korte samenvattingen. Ik moet informatie hebben over hoe het zat VOORdat Troje en Griekenland met elkaar vrede wilden sluiten en voordat Paris met Helena naar Troje ging.
In het begin van de film werd dit allemaal uitgelegd. Hoe het zat met Troje, en Griekenland en de link daartussen. Kan iemand me aub helpen!? |
Citaat:
Als je naar de oorzaak van de oorlog gaat zoeken (wat op mij over komt uit de beschrijving van de informatie die je zoekt) zul je waarschijnlijk een meer uitgebreide oorzaak tegenkomen dan die in de film (de makers van Troy hebben namelijk "even" de hele griekse mythologie uit de film gehouden) |
Ik wil precies weten hoe de relatie tussen Griekenland en Troje zo is gekomen. Voordat Paris Helena meeneemt naar Troje zou er een vrede komen tussen Troje en Griekenland, maar hoe was de relatie DAARVOOR dus.
Eigelijk dus de hele mikmak wat zich afspeelde voor de film. |
Citaat:
|
k tnx
|
Als je het originele verhaal nog ongeveer wil weten, het staat hier vrij duidelijk, maar dat is dus niet helemaal het verhaal van troy
|
Citaat:
|
Je kan natuurlijk ook zelf een samenvatting maken of is dat te hoog gegrepen>?
|
Kopiëer het filmverhaal van een bioscoopsite. :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:54. |