![]() |
de val
een flits,
vallend over de drempel. plof, daar ligt ze op de grond. een schreeuw, het dringt tot haar door. de val, die ze heeft gemaakt. de hoop, om geen heup te breken. niet meer te kunnen lopen, naar het ziekenhuis te moeten. gelukkig is alles goed. de rolstoel, kan in de stalling blijven. heb hem snel opgeschreven kreeg ineens een ingeving. jullie reacties graag. |
Viel ze van haar stapelbed
of was het iets zoals de achtste verdieping van een flat? Was ze erg gewond vielen alle tanden uit haar mond? Of was het gewoon een drempel op staat en zag ze die net wat te laat? Ikke is nieuwsgierig... Best leuk geschreven trouwens. Grtjs. |
Citaat:
|
Ja maar......waar viel ze nou vanaf!!!!!!!!!!!
met welk beeld heb je geschreven? Wat was het filmpje in je hoofd, dat er bij gepaard ging.......??????????? Grtjs. |
Ze struikelt toch gewoon? Zoals ik het zie gaat dit over een oude vrouw, die gewoon thuis is en struikelt over de drempel. Omdat ze al een jaartje ouder is, is ze bang dat ze haar heup heeft gebroken (wat bij oudere mensen vaker voorkomt). Dit is echter niet het geval, waardoor ze dus niet naar het ziekenhuis/in een rolstoel hoeft.
Zoiets :)? |
Ja, dat klinkt echter wel heel logisch.....
Maar ik sta nergens van te kijken in gedichten. Grtjs. |
Citaat:
Ik vind het gebruik van een tegenwoordig deelwoord in de tweede regel van de eerste strofe een beetje vreemd. Ik had gewoon de tegenwoordige tijd gebruikt. Wel grappig gedaan overigens. |
jullie snappen hem, ik schreef het uit het oogpunt van een oude vrouw die bang is om een heup te breken tijdens een val.
bedankt voor de reacties iig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11. |