![]() |
Droge huid!
ik heb erg last van droge huid en dit heb ik pas geleden gekregen ong 1 maand.
normaal heb ik nooit hele droog huid maar nu lijkt het alsof ik vervel ofzo is dit normaal? en heeft er iemand tips? ik heb alle soorten lotions/creme gekocht maar na het smeren begint die vervelling weer.. vandaag heb ik nog nivea gekocht , hij lijkt goed te werrken maar ik weet niet hoor... |
hele vette creme proberen?
begonnen met medicijnen oid? daar kan het ook door komen, of heel lang id zon gezeten? |
nee niks van dat ik eet ook wel gezond en zo
|
Een lik Nivea Soft en een beetje babyolie mengen en smeren
wil nog weleens helpen bij mij. Verder ook koelzalf icm onderhoudszalf... Maar daar heb je niet veel aan denk ik, aangezien dat meer voor m'n eczeem is ed. |
ik heb wel appart geprobeert nivea soft en babyolie maar dat hielp net echt.
maar valt erge droog huid niet onder eczeem? |
Zwitzal al geprobeerd??????
Helpt toch vaak ook wel..of gewone vaseline (echter niet teveel) Grtjs. |
Ik heb ook vaak last van een droge huid.. met van die velletjes die eraf lijken te komen,
helpt 'Johnsons Baby-oil' niet..? Bij mij werkt dit perfect? |
Citaat:
Alleen een (erg) droge huid niet, volgens mij. |
ja dat dus , maar ik bedoel ze werken appart niet goed en ik heb erg droge huid.
johnson baby oil werk helaas niet. zwitsal ook niet Ik zal vaseline eens proberen ... het kost allemaal zo duur!! 5,95 voor een zo een potje :s |
Heb ook droge huid, alleen op mn benen eigenlijk. Smeer gewoon lekker babyolie ofzo .. neit dat het véél helpt . Maar .. ach
|
onder de douche of gewoon zo??
wanneer ik het gewoon doe dan jeukt het echt op me benen en zo! |
Citaat:
|
ook ik ken maar een vaseline en die heet "vaseline" ik dacht dat die werd bedoeld , maar ik zal eens kijken bij een andere huismerk
|
Citaat:
|
Helpt het bij jou goed tegen droge huid als je dat hebt?
|
Citaat:
|
Als je last hebt van vervelling, is het misschien tijd om je huid eens een scrub beurt te geven :)
Te warm douchen daar word je huid ook droog van, dus misschien lauw/koud douchen tussendoor, en als je klaar bent goed insmeren met een vette bodycreme die voor een droge huid bedoeld is. Ik hoop dat dit werkt bij jou :) |
he dat is wel een goede , maar misschien een domme vraag wat is scrub eigenlijk? is dat nou die korrelige creme wat je op je huid smeert of zo een ruwe washandje waarbij je dodecellen verwijderd.
|
thnkss voor de tips allemaa!
|
Gewoon even langs de dokter :)
|
Ik heb de laatste tijd ook last van droge benen. Ik smeer er nivea soft op, die helpt bij mij wel redelijk goed.
|
de producten van balneum zijn voor een droge huid. de creme daarvan werkt erg goed tegen droge huid.
|
Citaat:
|
wat raad jij me aan om te gebruiken? combinatie van allebei?
|
Citaat:
Als je dan klaar bent met scrubben kan je jezelf lekker helemaal insmeren met bodylotion voor de droge huid of voor een normale huid ofzo, dan voel je weer lekker schoon aan (vind ik altijd iig). |
pffff niks helpt man ik ga morgen een afspraak maken bij de huisarts ik hoop dat het dan weg gaat want ik begin al pigment vlekken te krijgen en ik ben al lichtbruin van nature.
|
ik ben bang dat ik een huidziekte heb gekregen ofzo.
iemand?? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37. |