![]() |
Happy Tree Friends
http://www.happytreefriends.com/good...es_800x600.jpg
Bekend van MTV, kijk maar: http://www.happytreefriends.com/watc...des/index.html Geweldige tekenfilmserie, niet waar? |
leuk, maar begint te vervelen
|
Echt (y) :D
|
:d geweldig! :d
|
(y) Super serie (y)
|
oud nieuws
maar idd :cool: |
Na een paar filmpjes heb ik het wel gehad.
|
jeej nóg een topic :p
|
toen ze alleen op internet waren heb ik ze een keer gezien, maar toen had ik het meteen al gezien. en nu wordt dat melodietje wel erg irritant
|
Citaat:
|
Meuh. Kan wel wat hebben, maar vaak gewoon saai en dom. Geef mij maar Bad Taste.
|
aaargh int begin waren ze leuk...een hele tijd trug...nu ist alleen maar vervelend :mad:
|
ergelijk.
|
Vind alleen het deuntje nog leuk, maar dat komt ook omdat er een verhaal bij zit, tis niet vanwege de HTF zelf.
|
jammer dat die filmpies zo kort zijn
|
Nee, vind er niets aan.
|
Ik heb zelf twee filmpjes bekeken en die waren wel aardig, maar als je er één hebt gezien heb je ze allemaal wel gezien.
|
Ik ken ze al een jaartje of twee gewoon van internet, dat ze nu op tv komen heb ik nog niet gezien, tot nu toe nog nooit ECHT om gelachen, niet meer dan een glimlach komt er bij mij niet van af.
|
Verschrikkelijk. (n)
|
Net weer een filmpje gekeken, kon er niet echt om lachen. Haalt nog niet de pathetische onleukheid van Stickdeath, maar echte humor is het niet te noemen en geshockeerd raak ik er ook niet door.
|
superss!! (y) (y) (y)
|
kaii leUk, marr spOngebOb is leuKer
|
Citaat:
|
Je zult mij nooit horen klagen over bloederige, sadistische humor, maar Happy Tree Friends is niet grappig. Gewoon omdat er geen humor in die teringshow zit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'Bekend van MTV' :rolleyes:
Man, de echte fan kende die dingen al maanden, van internet. En ohja, ik vind er geen reet aan. |
Ik heb het eigenlijk nog nooit op mtv gezien. Mijn buurmeisje van 11 liet het me gister op internet zien. Damn, het is zo dom gewoon.
|
Citaat:
verder HTF :cool: (y) ik ga zo mijn tshirt ervan ophalen :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik hou alleen van tekenfilms ala marvel (x-men, spider-man) en matt groening (simpsons, futurama, family guy), aqua teen hunger force. (die ik bijna allemaal compleet heb :cool: ) en oude actie tekenfilms like transformers maar ook tekenfilms van cartoon network: dexters lab (die heb ik ook bijna compleet!!)! en dan dus happy tree friends... ik HAAT werkelijk alle nickelodeon tekenfilms ik krijg er zo'n zware koppijn van :| nee, als ik nickelodeon kijk, is het enkel voor bassie en adriaan (y) ik weet al zeg ik zelf, aardig wat af van tekenfilms :cool: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom gaat iedereen opeens Spongebob noemen ter vergelijking omdat één Breezer-figuur die domme vergelijking maakt? :|
|
Citaat:
|
wel geinig
|
Citaat:
|
"Happy Tree Friends" is hartstikke cool, bijna even goed als "Celebrity Deathmatch." :cool: (y) :D
|
HTF is niet grappig. Als die filmpjes dan gewoon nog langer duurden. Maar nee, er lopen wat knaagdieren door beeld, ze slaan elkaar tot moes en dan weer dat irritante melodietje ten teken dat het alweer is afgelopen.
|
nee, irritante filmpjes (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |