![]() |
Trappenschema Nederlands
We moeten voor Nederlands (TL) morgen 3 dingen doen
- brief schrijven - affiche/poster maken - trappenschema maken Wie weet er wat in hemelsnaam een trappenschema is.. of een trappenveld.. zoiets :( |
ja das waar ook
fuckie moet ik niet vergeten mee te nemen dat blad en alles :D ik ga nu ff mijn tas pakken kusjes |
Ik weet ook niet wat een trappenschema is, maar ja.
Trouwens, hoe weet jij zo zeker dat we dat morgen krijgen?? |
Het heet trouwens een trapveld :o
Maar mijn leraar Nederlands zei dat... en hij zei dat je overal kunt vinden wat dat is :s Maarre goed dat je dat zei over dat sectorwerkstuk ding!! Was k anders helemaal vergeten... |
Een trapveld, weet ik wel wat dat is.
|
bedoel je niet "trapveldje" en die shit die vorig jaar ook op exame kwam (moesk oefene in les). Toen ging het over zo'n gozer die ze eige trapveldje in ze wijk wou oprichte
|
maar dat heeft niks met een Nederlands examen te maken, een trapveld :D
Ja ok het is een Nederlands woord... maar ja ik doe ook geen examen :o |
Hij zei dat we dat kregen... en dat ik één ding zeker moest onthouden!! Niet buiten de lijntjes schrijven.. want dat kost je punten!!
Nja.. ga me er niet druk over maken ik zie het allemaal wel |
Vage gozer die leraar van je
|
Citaat:
Trappenschema.... Volgens mij is dat niks... Het is in een examen van vorig jaar verwerkt geweest, met een trapveldje enzo maar dat was het onderwerp van dat examen dus misschien is deze persoon daarmee in de war. Je krijgt het in ieder geval niet in dit examen. Trust me ;). Kus. |
Citaat:
|
helemaal geen trappenveldje gehad:s maar hoe kon jou leraar het weten dan dat je het zou krijgen.. ze weten nooit wat je op je examen krijgt!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13. |