![]() |
Lekkende tepels?
Ik hoop echt dat jullie kunnen helpen. Want sinds een paar dagen komt er wit spul uit me tepels. En het lijkt en smaakt al op melk dus daar maak ik me geen zorgen over. Maar het druppelt er nu gewoon de hele dag door uit. Als ik savonds ga slapen en de volgende morgen opsta zit er op me bed een kring en zitten er op me tshirt allemaal kringen.
Net als overdag en vandaag zag je het gewoon door me truitje heen :$ Maar ik heb het nu pas voor het eerst maar ik maak me er zorgen om het kan toch niet goed zijn??? |
tenzij je zwanger bent lijkt me dit niet goed....
|
ja ik wou net zeggen als je NIET zwanger bent dan is wel raar.
ik raad je dus maar aan om langs de huisarts te gaan.... |
Waarschijnlijk heb je een lichte pil. Sinds ik een lichte pil heb, heb ik constant last van jeukende en lekkende tieten. Je lichaam doet alsof het zwanger is door de pil.
Je kan een zwaardere pil vragen, dan houdt het lekken waarschijnlijk op. Maar dan krijg je waarschijnlijk weer andere klachten. |
wat vaag dit !! wist nieteens dat dat kon als je niet zwanger was.. weer wat geleerd i guess :p :bloos:
|
ik heb het ook, alleen niet zo erg. ik ben naar dok geweest, want dacht dat het door de pil kwam.. ik moest 3 maanden stoppen omdat ze het zeker wilde weten.. nou blijkt dus dat het daarvan was... nu ben ik weer aan de pil.. want ze kan er niets aan doen zegt ze.....
|
Ik moet een bepaald medicijn nemen tegen duizeligheid en daarvan zwollen mijn borsten op en kwam er ook vocht uit (deed ook enorm veel pijn). Maar nu is het over, ik had er enkel last van tijdens mijn regels...
|
Citaat:
|
Citaat:
ben je aan de pil ? kan aan je pil liggen, gewoon eventjes naar je huisarts ;) |
op school zie ik continue meiden met lekkende tepels :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14. |