![]() |
kusje kusje kusje aai aai aai
Kusje kusje kusje
aai aai aai wimper wimper wimper pinkel pinkel pinkel Ik wil met je dans en spring en huppel en vrij en N.B. Dit gedicht/slaapliedje heb ik samen gemaakt met een heel bijzonder persoon. It just stroke us... |
Heel poëtisch.
|
die derde 'strofe' die komt me heeeeel bekend voor. Als jullie het toch zelf verzonnen hebben, ik vond het zeer vermakelijk.
|
Wimper wimper is wel lief ! :)
|
Ik vind het leuk dat de werkwoorden in de derde strofe in de eerste persoon staan, dat geeft het een lieve lading mee! Verder gewoon een schattig gedichtje, met leuk gevonden woordjes; vrolijk (y)!
|
<3
enzo. |
Haha! Ik vind 'm ECHT geweldig ..!!! :eek:
I'm lovin' it! :D |
'K vind hem wel lief gevonden enzo, maar ik kan er geen ritme in vinden, en dat vind ik persoonlijk wel jammer :p
of...toon me het ritme? |
Nou, ik kan er duidelijk wél een ritme in vinden ...
Ik vind het heel grappig gedaan, tegelijkertijd heel mooi. Het ritme is er gewoon, voor mij dan, als k het lees. XxX ß ri dg e t* |
Citaat:
(mooi slaapliedje trouwens) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog nooit van hem gelezen. :cool: |
Citaat:
maak plaats maak plaats maak plaats. we hebben ongelofelijke haast. opzij opzij opzij. want wij zijn haast te laat. we hebben maar een paar minuten tijd. we moeten rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan. we kunnen nu niet langer, we kunnen nu niet langer blijven staan. [ken je heus wel] |
Citaat:
ooooooooh. natuurlijk. maar dat is toch heel iets anders? :bloos: vanonsisleuker. :o |
Citaat:
|
wat een enorme woordenschat :rolleyes:
|
Citaat:
Ik dans, ik dans, ik huppel en ik spring ik draai een pirouette en ik zing. Een dans alleen of in een lange rij, heel treurig en dan hopla weer heel blij. |
Citaat:
Trouwens, het lijkt er niet eens op! |
leuk..vooral het laatste gedeelte
|
Leuk. Vooral het eerste gedeelte. (en het tweede.)
|
Mijn god wat een tranentrekkende reacties. Doe de mensheid een plezier en verwijder jezelf uit de genenpoel! Please?
|
Citaat:
|
Oh mijn god. :D
Lachwekkend, maar wel schattig.:) Past thuis is een gedichtbundel voor peuters, maar wel schattig.:) *maar wel schattig :rolleyes: * ... *maar wel schattig :rolleyes: * |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen, ga weer eens ontopic (y).
Het is dat ik geen tijd heb om zelf het goede voorbeeld te geven, anders had ik dat zeker gedaan :p. |
Citaat:
|
ik vind het niet zo mooi, ik heb het nooit echt zo gehad met zulk soort gedichten/liedjes, maar ik vind het toch wel leuk, ik zou zoiets nooit kunnen maken
|
[QUOTE]James_25cm_Bond schreef op 17-06-2004 @ 23:33 :
wat is je gevoel hierbij? [/QUO ik vind het gewoon grappig..was zelf nooit op zoiets gekomen..maar ik heb dan ook totaal geen taalgevoel |
Zoiets is echt ontzettend lief als je dat met bepaalde personen maakt :)
|
Citaat:
|
Dit is inderdaad nogal overbodig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40. |