![]() |
tepel piercing
vinden jullie een tepel piercing geil bij een vrouw? ik heb der zelf 1 en wil me andere tepel ook hoe denken de mannen hier over? kus kim
|
Ik weet het niet. Laat eens een foto zien...
|
niet lullig bedoeld
maar nee :| |
Ik denk dan toch wel maximaal eentje. :)
|
Neej, een navelpiercing vind ik nog gaan, staat wel leuk, maar ook lang neit altijd..
Maar een tepelpiercing lijkt me egt nix om tegen aan te kijken.. Zal heus wel tof zijn, maar het zou mij alleen maar in de weg zitten als ik met dr borsten/tepels zou willen kloten(en jah, je hebt er 2, maar tog).. ut lijkt me gwoon ook niet mooi:) |
Citaat:
|
Nee, een tepelpiercing zou een ongelovelijke afknapper zijn.
|
Opvallend dat er geen reply komt van de TS :P
|
Citaat:
|
tepelpiercings zijn wel koel.
het nemen ervan zou je echter niet moeten laten afhangen van wat mensen ervan vinden. als je zoiets wil, dan doe je dat toch? (je hebt toch ook over de andere beslist?) |
neej ..
'n puur natuur tiet is veel mooier .. vind ik dan .. bovendien .. loop je niet 't risico dat je dan nogal wat gevoel mist ?? |
Citaat:
|
als jij dat wilt, ga dr voor zou ik zeggen
|
Ik heb een staafje gehad, en moet zeggen dat het tegenviel.
Bij grote(re) borsten vind ik 2 ringetjes wel sexy, maar al met al is een puur natuur tiet toch het mooist. |
Citaat:
straks steek je wat lek .. :rolleyes: :D |
Wat iemand aan een tepelpiercing kan vinden....en het doet nog rete-pijn ook, heb ik me laten vertellen!
Het enige hang en sluitwerk wat ik bij mezelf mooi vind staan zijn mijn oorbellen. Ook de navelpiercing vond ik toch wat tegenvallen, dus die heb ik maar weer dicht laten groeien. Bovendien viel ik de hele tijd flauw door dat ding, ik heb een heel gevoelig naveltje en er zal wel net een zenuwbaan geraakt zijn ofzo. Ijzerwerk door mijn wenkbrauw of lip...ik moet er niet aan denken. Er zijn heus wel mensen die het staat, dat zijn dan hele stoere poezen, maar als het je niet staat zie je eruit als een lelijk opgetuigde kerstboom. |
Citaat:
Nee, hoef ik ook niet zo nodig nee. |
Ik vind een tepel piercing erg lelijk bij mannen en/of vrouwen (n), laat staan twee.
|
Lelijk, sorry :)
|
Ach, kan best heel mooi zijn. Maar dan wel 2 ipv 1.
Hangt vooral toch van het juweel af, maar datzelfde geldt voor alle piercings of oorbellen of zo. Met navelpiercings heb ik al iets meer problemen. Vind ik niet zo mooi, en meer iets voor fashion-victoms of 15 jarigen die graag 'in' willen zijn. Geen idee of dat ook echt werkt. Ach, dat iedereen gewoon doet waar hij/zij zin in heeft. |
Een kleintje vind ik wel sexy (y)
Maar niet door beide tepels |
Lijkt mij erg pijnlijk en vind het sowieso lelijk :D
|
Citaat:
OT; Nee, ik vind het niet mooi. |
Citaat:
|
NO
|
Wat is er erotisch aan een ringetje?:S
Het lijkt me niet echt prettig wanneer je dat in je kut geduwd krijgt:| |
Citaat:
|
Citaat:
Verkeerd gelezen:bloos: Mja, ik blijf het afschuwelijk vinden(n) |
Metaal is koud, hard en niet lief. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
lees ;) maar was 'n plaagstootje hoor :D |
nou het zetten doet amper zeer en nee ik had geen verdoving ofzo...tuurlijk is het ieder zijn smaak maar ik vroeg het me gewoon af....ik hou nogal van chirugisch staal :D en bij gasten vind ik het al helemaal super en nee ik zet geen foto neer hier haha en me tepel is der juist gevoeliger door geworden....
|
Citaat:
hmmjah miss mag het in het gewaagd foto topic ;) |
Het lijkt me zeer pijnlijk en ik vind het lelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
niet zo serieus reageren .. :D heb je trouwens msn ?? |
Citaat:
|
Citaat:
je leek me wel aardig ;) |
Ik ben ook superaardig, maar dat ben ik ook op het forum hoor.:)
|
Citaat:
|
Verder chatten mag gezellie op onzin. :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35. |