![]() |
[radio] Welke FM-zender zendt zo'n beetje non-stop muziek uit?
We hebben zo'n radio voor in de douche weet je wel. Zo'n heel simpel ding maar ach....dan heb je tenminste wat muziek tijdens het badderen. Alleen wat is nou een goede zender om daar op in te stellen?
Ik heb even een frequentie nodig waar een beetje leuke muziek wordt gedraaid en het liefst non-stop. Zijn er zulke zenders? |
Skyradio heeft (bijna) non-stop muziek (wel reclame + nieuws maar geen DJ's) maar dan moet je wel van muziek houden van minstens 10 jaar oud...
|
sky radio?
|
mijn ouders luisteren skyradio en das geen leuke muziek
|
Ik houd wel van muziek van minstens 10 jaar oud maar absoluut niet van skyradio. (n)
|
Citaat:
|
Het gaat wel, beter als radio 538 waar om het uur 3keer hetzelfde nummer wordt gedraaid.
|
Citaat:
|
Arrow Classic Rock Radio draait veel muziek zonder presentatie, alleen om het uur het nieuws of anders tijdssein (piep piep piep)
Verder belooft RTL FM geen lange nieuwsuitzendingen meer te maken in de spits dus ook bijna non-stop muziek. En Sky Radio blijft haar naam houden uiteraard. |
En daarbij presteert Sky Radio het om je het gevoel te geven dat ze gewoon elk uur hetzelfde bandje aanzetten. Oftewel, veel nummers die erg vaak voorbij komen.
|
RTL FM geeft dat gevoel nog meer. Echt elk uur dezelfde hits en evergreens.
|
ik ga blijkbaar altijd 2 minuten voor het hele uur douchen... en krijg ik alleen het nieuws te horen..
Als ik in bad zit draai ik constant aan de frequentie knop en kom wel steeds weer bij skyradio uit... :s |
Ik luister meestal naar 3 FM. Veel muziek en als ze tussendoor praten zijn het meestal wel leuke dingen die ze zeggen.
|
Tja, Skyradio is zonder DJ's, maar je wordt wel gek van de reclame.
|
Skyradio is zonder dj's
maar er is wel om de drie liedjes een reclame en ze zenden altijd dezelfde liedjes uit. (n) |
Arrow (y)
|
Sky Radio :)
|
Citaat:
|
Ik vind RTL fm heerlijk... het concept is van Sky 'nage-aapt', maar ik vind de muziek die ze draaien leuker.
Klopt trouwens wel dat ze vaak dezelfde muziek draaien... |
Citaat:
programma is: :00 Nieuws :03 Reclame :05 Muziek :15 Reclame :20 Muziek :30 Reclame :35 Muziek :45 Reclame :50 Muziek :57 Reclame Althans zoiets, het valt qua aantal blokken mee, maar uiteindelijk is wel de helft van het uur gevuld met reclame (maar dat zie je steeds meer, ook op TV: meer dan de helft van het halfuur van GTST gaat op aan reclame, terug- en vooruitblikken en tune) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23. |