![]() |
papa!
[ik weet niet of het hier wel mag, maar ik ben er wel redelijk zeker van dat ik op het juiste subforum zit ;)]
wie kent er mooie liedjes die over papa gaan? 't is voor vaderkesdag :) ('papa' van stef bos en 'dad' van k's choice heb ik al ;)) [het mogen uiteraard ook franse/spaanse/italiaanse/russische/swahili/estse/duitse/... liedjes zijn] bedaaaaaaaaankt! :) xxx |
au au pappa au au
|
aphex twin - come to daddy
|
Doors - The End
"Daddy?" "Yes son" "I want to kill you" :d Temptations - Papa Was A Rolling Stone Cat Stevens - Father And Son (alleen dat is in jouw geval niet zo toepasselijk) |
Danko Jones - Papa
"Hey Papa, I'm just like you Hey Papa, I'm a rolling stone too" |
Johnny Cash - A Boy Named Sue
"Well, I knew that snake was my own sweet dad from a worn-out picture that my mother had and I knew the scar on his cheek and his evil eye" |
wil je dad van k's choice geven aan je vader voor vaferdag?! :s
dan mag je de tekst wel es luisteren van tevoren |
papa loop toch niet zo snel...
loop nou zachtjes toe, want ik ben al zo moooeeee |
Cat Stevens - father and son
|
boney m - daddy cool
|
Daddy DJ
|
Aphex twin - Whos your daddy lol :D
|
|
Boney M - Daddy c00l
|
Citaat:
|
Citaat:
oelwapper :cool: |
dad-goldfinger
is erg goeie tekst, als je goeie band met papa wil/hebt biz |
dad-goldfinger
dad-goldfinger
overigens is dat liedje van k's choice imho wel geschreven van t idee dat de vader dood is
|
ik weet niet hoe ik dit nu weer voor elkaar kreeg
(3 keer zelfde bericht....?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Aphex Twin - Come To Daddy
|
Citaat:
je kan het natuurlijk ook gewoon interpreteren als een meisje dat nooit goed heeft kunnen praten met haar vader, en ook beseft dat ze nooit diepe en intieme gesprekken met hem zal voeren in de toekomst, maar hem toch op één of andere manier wil zeggen dat ze hem graag ziet, dat ze blij is dat hij er is... xxx |
Gay Dad - Joy!
en ook: Rufus Wainwright - Dinner at eight. Gaat over z'n vader en is heel zielig :( |
Papa - stef bos
Papa..ik lijk steeds meer op jou |
Citaat:
|
Citaat:
miin vader heeft een hele grote penis mijn vader heeft een hele grote pik als mijn moeder weg is en hij alleen is dan wil hij maar een ding en dat ben ik en ik zeg: AU AU PAPA! het doet zo'n pijn AU AU PAPA het is te klein geweldig:D |
Citaat:
did I ask you something wijsneusje? |
Ik geloof niet dat ik jouw toestemming moet hebben voordat ik iets mag zeggen.
|
Harry Jekkers - Papa
|
Papa don't preach - Madonna
|
korn?... :o
|
'Pappie loop toch niet zohoo sneeell', maar ik weet niet hoe 't nummer heet, en ook niet van wie 't is. Ha
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tis niet echt een positieve tekst maar goed...
Good Charlotte - Emotionless ( een van de nrs die ik wel ok vind van hun ) |
Tupac - Just Like Daddy
|
Citaat:
|
Citaat:
|
amon tobin - drum 'n' bass for papa
|
Nog een hele mooie van Cat stevens :
Cat Stevens - Cats In The Cradle persoonlijk 1 van de beste nmrs :-) Ive long since retired, my son has moved away I called him up just the other day I said "Id like to see you if you dont mind" He said "Id love to dad If I could find the time. You see my new jobs a hassle, and the kids have the flu. But Its sure nice talking to you, dad, Its been sure nice talking to you........" And as he hung up the phone It had occured to me He'd grown up just like me, my boy, was just like me.............. ;) ;) |
Paul Simon - Father and Daughter.mp3
|
dad van k choice
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ramallah - True Crime
|
spider babies - i need a slut
gaat over je pa's gedachtengang. diepgaand. |
Citaat:
rectificatie: 1.ik studeer geen toegepaste psychologie meer, het is overgegaan in maatschappelijk werk en dienstverlening (bijna hetzelfde, maar directer naar mensen toe) 2.mijn site is 3 jaar oud. 3.het is niet ziek. het is zo cynisch dat het leuk is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43. |