![]() |
Wassen van geslachtsdelen?
Bij vrouwen is het zo dat ze niet van binnen kunnen/mogen wassen, hoe zit dit nu eigenlijk bij mannen?
|
Het lijkt me niet zo goed mogelijk om een penis van binnen te waasen, eigenlijk. Nouja, dan zou je de urinebuis open moeten houden en 'm omhoog richten, terwijl je onder de douche staat, ofzo... en dan met een wattenstaafje erin poken.
|
Ik bedoel ook niet in de urinebuis ofzo! :D
Sorry, had even duidelijker moeten zijn. Ik bedoel gewoon 'onder' de voorhuid zegmaar. Nee, daar helemaal binnen in zal het vast wel goed gaan! ;) :D |
ah, onder de voorhuid moet je toch juist wassen, anders koeken daar allemaal restjes sperma en urine aan...
|
Citaat:
|
Citaat:
maar d'r hoopt zich wel 'n soort smeer middel op .. en da's niet best nee :D |
Citaat:
|
Ik heb het een tijdje perongeluk met gewone zeep gewassen en dan net iets teveel 'erin'. Nou, ik heb het geweten hoor :s
Je hebt inderdaad een speciaals middeltje (zoiets als zeep) om je als vrouw daar te wassen: Lactacyd feminine heet het geloof ik. Meestal is water genoeg om het goed te wassen. |
Je hebt speciaal spul (lactacyd) waarmee vrouwen zich wel van binnen kunnen wassen.
|
Citaat:
en dat voor 'n jongen .. :p hmmjah .. :D |
Citaat:
Bij mannen lijk me onder de voorhuid wassen wel handig ja. |
Vaginale douche. :D :D :D
Sorry hoor, maar als je dat hoort moet je toch gewoon lachen. :bloos: |
Citaat:
amputeren. |
ieuw! wel je dop wassen, natuurlijk! anders hopen zich daar van die restjes op... das echt te ranzig... *spreekt uit ervaring*
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarruhm: mannen moeten zich wel wassen, en vrouwen ook. Niet met zeep teveel erin, maar nog steeds wel wassen. |
Citaat:
|
Citaat:
nee, dat is het toch niet :| De gewone douche, daarentegen, ... ;) |
Citaat:
met zo'n roterende waterstraal .. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
grinn.. je kan d'r ook 'n watje op monteren .. :D( we dwalen wel af mgoed ) :D |
Citaat:
|
Citaat:
moet wel droog zijn daar .. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |