![]() |
[Film] Wrong Turn
Wie heeft 'em gezien en wat vond je dr van?
Ik vond het opzich wel goed bedacht, alleen die bosmannetjes waren een beetje nep. Wel leuke schrikmomenten! |
héééél lang geleden in de bios gezien
begin vond ik veelbelovend, de rest was bagger maar voor 't horror-thriller genre vond ik 'm nog wel te doen. |
Hij viel een beetje tegen.
|
ja was grappig toen in de bios, verder niks
|
Garbage, crap
|
Citaat:
Maar wel grappig! In de bioscoop gezien met Annabel. Kun je het je voorstellen? :D |
Citaat:
Sneak of echt voor betaald..... :D |
Citaat:
|
Citaat:
:nono: shame on you :) |
Citaat:
|
ERG slecht.
Ik verwijs iedereen door naar DELIVERANCE, THE HILLS HAVE EYES (niet geweldig, wél beter) en THE TEXAS CHAINSAW MASSACRE (74). |
Citaat:
The Hills Have Eyes = heeft cultstatus natuurlijk, maar persoonlijk lag de film me niet zo.... (Is eerlijk gezegd ook alweer 15 jaar geleden dat ik 'm zag) The Texas Chainsaw Massacre = cult masterpiece 1. Deliverance 2. The Texas Chainsaw Massacre 3. The Hills Have Eyes |
Slechte film...saai die kanibalen waren niet eng..
|
Niet gezien, en niet van plan ook.
Edit: Wacht eens, ik heb 'm wel gezien. Ik had alleen Taking Lives in gedachten bij die titel. Ja, dát was nog eens een slechte film...Zo voorspelbaar als wat, totaal niet spannend en ook nog eens een slecht script. Het domste stukje was nog wel dat een van de jongeren op een gegeven moment iets zei als: "Has anyone seen Deliverance? This place kinda reminds me of it..." |
Citaat:
|
Ik hou erg van Eliza maar niet genoeg om deze film goed te vinden.
|
Eliza Dushku :) <3
Maar deze film was bagger...:p |
Citaat:
|
Vervelende, nooit enge horror die pretendeerd een 70's sfeer te hebben. Maar wel met GCI.
Voor echte 70's films kun je inderdaad beter terug gaan naar de echte 70's met The Texas Chain Saw Massacre en The Hills Have Eyes (vond ik ook niet zo denderend, maar heeft ten minste die rauwe, ranzige sfeer die Wrong Turn maar niet wil bereiken) |
Ik moet zeggen dat ik de kannibalen zeer vermakelijk (en schattig) vond :)
Voor de rest was het wel een lollig huurfilmpje maar hij had echt niet langer dan 75 minuten moeten duren |
Ik moet zeggen, ik viel bijna in slaap....
Vond het egt lachwekkend en best wel nep ( kan aan mij liggen) Ik dacht dat het een hele vette film was misschien heb ik me der iets te veel bij voorgesteld. Maar heb wel gelachen! |
Ik vond het een goeie film (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |