![]() |
Ayreon
wie kent ayreon(of ander werk van Arjen lucassen star one of ambeon bijv.)
en wat vindt je dr van..?? ^^ k vin t egt meesterlijke muziek :cool: |
't zit netjes in elkaar, maar niet mijn ding.
|
Nee ik vind er echt geen bal aan.
|
achja dan kan he...als prog niet je ding is krijg je dat :)
|
En prog is zeker mijn ding niet :D
|
Human Equation is erg goed.
|
idd zo gauw ze hard gaan spelen wel dan...ik vindt de rustige stukjes op the human equation minder als op into the electric castle... :cool:
|
Ik vind het echt geweldig.:D Als ik die muziek hoor komt er standaard een hele grote grijns op m'n gezicht. Ik vind het vooral goed aan te horen omdat er veel verschillende zangers/zangeressen worden gebruikt, dat zorgt voor de afwisseling.
Star one vind ik ook lekker, live was echt te gaaf, vooral het 6 stemmige a capella stuk (aan het eind van volgens mij the eye of ra...ben niet zo goed in titels), echt kippenvel. Ik ben in april naar die pre-release party geweest in Utrecht, was super. Arjen is een toffe peer. (y) |
Ayreon's werk is zeer goed, met name Into the Electric Castle, Star One en The Human Equation. Het laatste mag toch wel een meesterwerk genoemd worden.
Ik heb Ayreon ook live gezien in 2002, erg indrukwekkend. |
Citaat:
|
Echt helemaal te gek ayreon vooral zijn twee nieuwe cd's. En ook de mensen die de instrumenten bespelen. Vooral Jeroen Goossens is goed. HIj speelt echt heel veel instrumenten. Kijk maar eens op www.patermoeskroen.nl
|
En Sir Russel Allen bij Star One, natuurlijk.
Symphony X. :cool: |
Ik vind het wel gaaf. De broer van Arjen (Gjalt) is mijn leraar Latijn en Grieks geweest, ik ken Gjalt wel goed, ga ook met hem naar concerten enzo, laatst nog naar After Forever geweest met Gjalt in de 013, konden we gewoon na afloop even met Floor praten en dergelijke, is wel gaaf :).
|
=O
gjalt ^^ die wordt wel vaak bedankt he in de ayreon boekjes =P |
Ik ken het wel en ik vind het vet mooi!! (y) vooral ambeon dan :p
|
Flight of the migrator vind ik wel cool
|
Ayreon http://semperfidelis.madeo.nl/html/e...ns/worship.gif
Arjen Lucassen is een van de weinige mensen die ik echt als een muzikaal genie beschouw. Erg gaaf allemaal, hoewel hij wel standaard op elke cd 1 slecht nummer heeft zitten, is wel weer opvallend. :confused: maar ach, dat vergeef ik hem :cool: En de prerelease party was gaaf, ook al heb ik het optreden moeten volgen via het schermpje van iemand zn digitale filmcamera :D :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind die grap in de Universal Migrator boekjes ook erg komisch. Boekje1: I Didn't get to thank my brother Gjalt in this booklet, maybe in part 2?(oid) Boekje2: Zelfde, maar dan part1 :D Ik vind het geweldige muziek. Ik weet nog niet welke ik beter vind. Human Equation of Electric Castle. Final experiment vind ik ook geweldig. De universal migrator iets minder, maar ook wel lekker. En Actual Fantasy zijn gewoon lekkere losse liedjes :) |
Star One is beter dan ITEC imho.
|
Citaat:
THE is de beste cd die ik ooit gehoord heb |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oeh, moeilijk, Symphony X - V: The New Mythology Suite of ayreon, hmm, denk dat ik geen keus kan maken.
:o |
Citaat:
keuze gemaakt! :p |
Citaat:
Ach, ik zet ze gewoon beide op nummer 1,5 :cool: oh euh, ontopic, euh de zanger van dream theater zingt op het nieuwe ayreon album :eek: :cool: dat was vast nog niet gemeld :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
toevallig (hij stond op de to-listen-to- lijst) vandaag:
into the electric castle geluisterd. best een ok cd. vooral cd 2 als arjen nummer begint, en het nummer erna met anneke, sharon en fish als ik me niet vergis. verder waardeer ik hem wel. hij weet toch altijd goede znagers te strikken, heeft een reputatie opgebouwd van kwaliteitsmuziek. En ook nog Nederlands. ik vond Ambeon vooral 'estranged'een mooi nummer, daarna vond ik het vies inkakken.. |
Ik vond Star One (met name live) echt geweldig. Ben verder niet zo'n Ayreon fan...
|
Citaat:
Ik heb bijna alles van Ayreon en die dude is gewoon vet. The Human Equation is echt :eek: Oh trouwens, http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=747125 .. Wat een overbodig topic dit (; |
Citaat:
|
:o Ik vind Life after Death de beste plaat. THE komt op 4 :P
|
Citaat:
En ik vind Into The Electric Castle geweldig das het enige album wat ik helemaal heb voor de rest alleen wat losse liedjes :( paar dagen terug een m8 van me cd's gegeven zodat ik ze terugkrijg met Ayreon erop (wonderbaarlijk :P) :D |
Citaat:
k ben nog maar een n00b :D |
ik vind Ayreon echt vet, alleen ik mis altijd "iets" bij z'n muziek. :s
|
Citaat:
|
^ :D
Ik vind het tamelijk saaie muziek. |
Citaat:
|
Citaat:
Het Bandgevoel? ;) Een stoer imago? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
The Human Equation is zoow goed
echt super met James LaBrie (topper) en natuurlijk Saviour Machine's Eric Clayton (he totally rocks ;) ) geniaal concept |
Citaat:
er zitten ontzettend veel verschillende stijlen in, 11 verschillende zangers/zangeressen en dan nog eens 10 verschillende muziekanten het is ZO gevariëerd hoe kun je dat nou saai noemen? :confused: |
Citaat:
ach, is hetzelfde als dat ik trance en aanhangsels saai vind. krijg ik ook te horen van ja, maar er zitten zoveel deuntjes in en zoveel stijlen en nouja, het zal wel, ik hoor het niet. :confused: En je moet wel van het ayreon geluid houden, hij heeft toch een eigen stijl ontwikkeld, als die je niet ligt houdt het al snel op. |
Citaat:
|
Sander Thomas jij bent samen met Mark Almighty de meest gaye persoon hier :(
|
Citaat:
:| |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27. |