![]() |
goede game voor lichamelijk gehandicapte
Een vriend van me is een tijdje geleden met een ongeluk verlamd geraakt.. hij heeft zon trackball die die langzaam kan bewegen en een toetsenbord waar die ook langzaam mee kan typen.
Maar hij verveelt zich vaak en wou dus gaan gamen alleen de meeste games kan hij niet spelen :| Weet iemand een leuke game? |
Ja bijvoorbeeld Kings of Chaos
is een gratis spel over het internet www.**************com hij kan ook mijn commendant worden (hoeft nie) http://www.**************com/recruit...niqid=4nd27q58 |
Een turn based spel zou speelbaar moeten zijn voor hem. Turn based zoals Heroes of might and magic cyclus. Ken verder weinig turn based games, maar die spellen moeten in ieder geval makkelijk kunnen. (denk ik)
Een ander spel is Generals, een freeware spel dat niet grafisch is, maar wel tactisch. Je moet ermee proberen het hele land te veroveren (een simulatie gebaseerd op cijfertjes veranderen... klinkt saai, maar is best leuk) Een andere mogelijkheid kan zijn, die oude tekst gebaseerde DOS RPG spelletjes, geloof dat die ook turn based zijn (hoewel je daarbij ook veel moet typen) Ik houd het bij de Heroes of might and magic |
Voetbal manager games?
The Sims of Sim City |
Kolonisten van catan. Dit spel kun je heel leuk op de computer spelen!
|
Civilisation 2
1 van de beste spellen ooit. Is turn based, dus op zich moet dat dan lukken. (y) |
bedankt allemaal :) (behalve sawietje)
|
Zoals gezegd, turn based. Age of wonders wizzards throne kan misschien ook. Kan hij alle tijd voor nemen.
En wens die kameraad nog veel sterkte toe, erg klote voor hem : / |
Silent Storm, semi turn based, zeer ruig.
Turn based zodra je in een gevecht komt, zeer leuk! |
|
kan hij op een gameboy spelen? want daar zijn ook meer dan genoeg spelen voor :) , wens hem iig sterkte
|
Citaat:
|
Citaat:
|
of fallout :)
dat is een turnbased rpg in de toekomst (Y) |
Een oude goude game..
Transport Tycoon. Speel je op je eigen tempo en eigen niveau. :) |
Championship Manager reeks..
je eigen speeltempo bepalen, lijkt me perfect |
het is al eerder gezegt, maar heroes of might and magic is een goed spel. Op de GBA, of emulator op de pc is pokemon ook wel te doen denk ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04. |