Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Mystiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Blackbook (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=85818)

Purple Phoenix 09-05-2002 21:00

Blackbook

Yez! Heb van de week eindelijk een blackbook gekocht (2 zelfs!)! Nou wilde ik gewoon ff weten wat jullie er allemaal in schrijven.

Ow PS. Hoe zet je eigk zo'n standaardtekst onder je berichten?

louis84 10-05-2002 00:30

Citaat:

Purple Phoenix schreef:
Yez! Heb van de week eindelijk een blackbook gekocht (2 zelfs!)! Nou wilde ik gewoon ff weten wat jullie er allemaal in schrijven.

Dat black book, bedoel je misschien book of shadows, of is dat weer iets anders :confused:

Groetjes Louis

x-spekkie-x 10-05-2002 05:49

Citaat:

Purple Phoenix schreef:

Ga naar 'mijn profiel' hier boven aan de pagina. Dan kom je bij jouw instellingen terecht.
Druk dan op 'wijzig profiel'...dan staat er ergens een vakje met 'signature'...en dat is dat stukje tekst onder je berichten, dat moet je dan invullen.
Succes :)

Moonnature 10-05-2002 08:28

zjah, wat bedoel je daar eigenlijk mee??

Fly to Rivendel 10-05-2002 10:10

een blackbook is gewoon een leeg boek met harde kaft, kun je dus gebruiken als BoS (word ook wel eens gebruikt om graffiti ontwerpen in te zetten)

Purple Phoenix 12-05-2002 17:53

Citaat:

x-spekkie-x schreef:

Ga naar 'mijn profiel' hier boven aan de pagina. Dan kom je bij jouw instellingen terecht.
Druk dan op 'wijzig profiel'...dan staat er ergens een vakje met 'signature'...en dat is dat stukje tekst onder je berichten, dat moet je dan invullen.

Okay tnx! Nou nog ff een leuke tekst verzinnen :P

Een blackbook kun je idd gebruiken voor meerdere dingen en je hebt ze geloof ik ook in andere kleuren. M'n vriendin gebruikt hem om gewoon in te schetsen (ze kan heel goed tekenen) en al haar vrienden mogen er iets in tekenen. Zij heeft ook een onderwerp, elfjes :p
M'n streetdancelerares beschrijft/tekent haar dansjes erin.
En ik wilde hem idd als een soort BoS gebruiken, gewoon spells en aantekeningen enzow erin.

CryperA 12-05-2002 19:58

Mediaties, dingen over edelstenen, kruiden, de chakra's, de elementen, the wiccan rede, tabellen met dagen/planeten etc., mijn eigen gedichten en songtxten, dromen, boeken die ik gelezen heb, mijn uitkomsten van tarot staan er geschreven, magie staat erin beschreven, Affirmaties en bepaalde ervaringen...Zulke dingen staan er in :)

Wendy Lynn 12-05-2002 20:02

Citaat:

x-spekkie-x schreef:

Je kan alleen een signature krijgen als je 400 posts hebt, dus dat duurt dan nog wel even...

Bramble Iceglow 13-05-2002 05:13

Nee hoor, kijk maar naar mijn signature... en zoveel posts heb ik niet :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14.