![]() |
frans bauer????help
a
|
Citaat:
|
hij is een ster want hij is lief voor iedereen.
aaahhh :p |
hij is alleen bekend in NL dus een wereldster sowieso niet he :rolleyes:
|
Ben ik de enige die de twee termen uit de topictitel zo uitstekend bij elkaar vind passen?
|
hij is alleen bekend in nederland en hij zingt NEDERLANDSE liedjes. wie in het buitenland wil nou nederlandse liedjes horen :nono:
|
Hij is wel erg bekend onder Nederlandse gasten op buitenlandse campings.
|
Citaat:
OMFG :cool: |
Iemand met als hoogste onderscheiding een TMF-award is niet bepaald een wereldster
|
Onee pffffrrrtt hij had geen tmf award :D
|
Citaat:
|
Hmm heb ik toch nog geholpen...das gek
En een lintje kan trouwens iedere boerenlul verdienen |
Hij komt van het kamp, en als je niet naar z'n muziek luistert, dan komt hij met het hele kamp je familie uitmoorden.
Goede marketingtruc trouwens (y) |
:d
|
Een wereldster moet ook iemand zijn met enige allure. Hij/zij moet het uitstralen of juist het tegendeel willen zijn maar er niet omheen kunnen. Beide heeft Bauer toch voor geen meter. De prijzen die Bauer heeft gekregen kan je niet meetellen voor het formaat van een wereldster, want hij heeft geen prijzen gekregen uit andere landen.
Maar Remi ik denk dat je vooral moet proberen om argumenten voor het feit dat hij een wereldster is moet verzinnen. Want ben je een wereldster als je alleen in Nederland echt bekend ben en misschien een klein beetje onder het schlager publiek in duitsland? Niemand kan hem dan toch als een wereldster zien. Ik vind dat je ook aan iemands allure kan zien of hij/zij een wereldster is maar dat valt voor Bauer dus af. Dus kom met iets aan dat Bauer is en onder de capaciteiten van wereldster valt. |
inderdaad,
Aantal verkochte platen\ Zoveel keer de ahoy die uitverkocht was In dit en dat programma gestaan Hij kan goed met druk omgaan Geeft geld aan goede doelen. Is al erg lang bezig als zanger. |
wat een kuttopic idd
|
Volgens mij heeft hij meer fans in Duitsland dan hier in Nederland..
|
Correctie: Duitse ouwe afgetrokken lijken
|
hmm heerlijke muziek, voor als je dronken bent (y)
|
En dan op de bar gaan dansen en spijkerpoepen in flessen bier
|
Citaat:
Tssk tssk tssk, je vergeet de Duitstalige landen :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een kutstelling.
Nou ja het woord wereldster staat niet in de Dikke Van Dale, dus je kunt er alle kanten mee op. Je kan zeggen dat het een over de hele wereld bekende ster is (in dat geval is de stelling nu al ontkracht), of gewoon dat het een enorme ster is. In dat laatste geval is de stelling gewoon waar, want je kunt niet ontkennen dat Bauer in Nederland enorm populair is. Er is dus nauwelijks een discussie mogelijk. |
Misschien is hij ook wel populair in Suriname, goede manier om te bewijzen dat ie een wereldster is ;) Andere landen kunnen ook via satelliet Nederlandse TV ontvangen en de Bauers volgen, misschien zijn er in totaal wel honderd mensen die dat deden of zo. Je wint dat debat geheid.
|
gewoon zeggen dat je op oude vrouwen valt. al die oudjes gelijk watertanden om dat mals stukje vlees. heeft ie goed aangepakt die knul.
|
omdat ie zo gewoon is gebleven :rolleyes:
|
godver
frans bouwer is geen wereld ster want hij is alleen nationaal een 'ster' En een ster is het ook niet, want ik denk niet dat veel meiden een poster van hem boven hun bed hebben. het is een rage, wat gelukkig al over is. |
Hij is zo lekker gewoon gebleven.
|
echt fucking lame dat ze in suriname zelfs frans bauer luisteren, mijn neef ging daarheen op vakantie om de kutmuziek te onwijken gaan ze daar frans bauer draaie :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19. |