![]() |
hoe laten weten dat je iemand leuk vind????
Bij mij op school zit een hele leuke jongen. Hij zit in de vwo4 en ik in vwo5. Ik vind hem heel leuk en zou hem graag beter willen leren kennen, maar wat moet ik doen????? Ik probeer hem nu steeds aan te kijken in de pauzes enzo, maar hij kijkt bijna nooit mij kant op. Ik ben veel te verlegen om naar hem toe te stappen, dus dat is ook geen optie. Wat moet ik nou doen??????????
groetjes mira_love |
ehm als je niet op hem af durft te stappen kan het moeilijk worden...misschien kun je via via aan zijn e-mail adres komen en op msn met hem praten..als je dat wel durft...anders weet ik het ook niet
|
Naar hem toe stappen is de enige optie. Anders bereik je ook niets... Dus raap al je moed bij elkaar die je mogelijk ergens vandaan kan trekken, en stap er opaf.
|
ik weet zijn e-mailadres ook nie?!?!?!?! Dus dat kan nie!!! Uit zijn klas ken ik verder ook niemand, dus ik kan het ook niet aan iemand vragen.
|
Citaat:
|
Citaat:
gewoon op hem afstappen, voordat het te laat is. |
Het beste is natuurlijk op hem af stappen, maar ik begrijp heel goed dat je dat niet durft op school. Misschien is het makkelijker tijdens het uitgaan of op een schoolfeest?
|
dat is ook het hele probleem. Ik heb geen vrienden die uitgaan ( misschien ben ik wel heel saai hoor, maar heb er ook geen behoefte aan) dus dat is ook niet echt een optie. Hij zit altijd bij zijn vrienden, als hij nou een keer alleen was was ik al wel op hem afgestapt (denk ik?!?!?!). Ik wordt er gewoon d\gek van dat ik zo verlegen ben. Ik heb al een paar keer eerder iest misgelopen, alleen omdat ik te verlegen was en er niet naar toe durfte te stappen.
|
oke, en wat als ik dan naar hem toestap? Wat moet ik dan zeggen? IK schaam me dood op zo'n moment, waardoor ik volgens mij geen woord meer uit mijn mond krijg!!!!!!
|
Ik vind het helemaal niet saai dat je niet uitgaat, doe ik zelf ook niet. Ik heb er ook geen behoefte aan. Maar is die jongen nooit ergens alleen op school, als hij bijvoorbeeld door de gang naar een ander lokaal loopt of zo? Wat je dan tegen hem zou kunnen zeggen.. Moeilijk zeg, ik zal er eens over nadenken..
|
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon naar hem toe lopen. En dan natuurlijk een praatje maken :) |
Als ik jou was zou ik idd ook op hem afstappen, je hebt altijd de kans om een blauwtje te lopen maar een nee heb je, ja kan je krijgen. Probeer hem eens alleen te pakken te krijgen en een oppervlakkig praatje te slaan.
Voor een goede openingszin kan je altijd eens de search gebruiken ,maar een echte goede openingszin bestaat niet denkek :) |
nou, ik zou kijken of er een goede kans komt en of ik dan al mij moed bijelkaar heb. Als ik hem een briefje geef, dat komt zeker heel dom over?!?!
|
Via via aan zijn e-mailadres proberen komen, komt slecht over, dat doe je dus beter niet.
Wat je wel kan doen is hartjes uitknippen uit rood papier. Morgen stop je er eentje stiekem in zijn boekentas. De dag erna weer één. Na het weekend doe je weer hetzelfde, maar deze keer noteer je je e-mailadres op het hart of je nummer, maakt niet uit. Kan je zelf zien hoe hij reageert en je hoeft niet op hem toe te stappen ... |
Het is wel een heel leuk idee, maar ik zou niet weten hoe ik die hartjes in zijn tas moet stoppen. Misschien moet ik maar eens kijken welke jas hij heeft en waar hij die altijd ophangt, dan kan ik ze daar misschien indoen. Het is een heel leuk idee!!! Bedankt!
|
'k Heb m'n vriendin dezelfde raad gegeven en ze is nu al een maand met die jongen.
Succes ermee (y) !!! |
Citaat:
En zo als een wijs man heeft gezegd''nee heb je en ja kun je krijgen'' zo is het bij mij ook gelukt :eek: :D |
Ik wil hem heeel gaar leren kennen, maar heeft heeft altijd handen vol vrienden om zich heen en dan durf ik dus echt niet op hem af te stappen en daar komt nog bij dat ik geen idee heb wat ik moet zeggen! Ik kijk wel steeds naar hem als ik hem zie en misschien dat hij dat in de gaten krijgt voordat de zomervakantie begint! En er komt nog bij dat ik geen idee heb wat ik moet zeggen, ik heb nog wel eens de neiging om dicht te klappen. Dus wie heeft misschien een tip?
|
Iig even minderen met de uitroep- en vraagtekens.
|
Citaat:
|
Geweldig. Je bent er nu helemaal klaar voor. Ga ervoor zou ik zeggen.
|
Citaat:
|
Nee. Het is nu of nooit.
|
Citaat:
|
Vertel iedereen die je kent dat je de jongen in kwestie leuk vindt. Drie dagen wachten en het lopend vuurtje bereikt zijn bestemming. Dan merk je snel genoeg of hij je leuk vindt of niet. Vindt hij je leuk, maar durf je niet op hem af te stappen: vertel iedereen die je kent dat jullie elkaar leuk vinden, maar niet op elkaar af durven te stappen. Drie dagen wachten en er is vast wel iemand die jullie uit de impasse weet te helpen...
Het is niet zachtzinnig of subtiel, maar het werkt wel ;) |
bedankt voor de tip! Zo had ik het nog niet bekeken! Ga het gelijk maandag aan iedereen vertellen die ik ken, en dan hopen dat er nog wat komt voordat de vakantie begint!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44. |