![]() |
Nask 2
Word Eg Moeluk Denk..! Eg Een K*t Vak! :(
|
nah ik weet t nog niet... zijn de examens in het algemeen moeilijk of makkelijk?
|
Mededelingen zijn niet toegestaan.
is er een verschil tussen Nask 1 en Nask 2? Zonee, dan hebben we dit topic voor je |
Scheikunde
Ik wil ff weten wat jullie ervan vinden dat iedereen vandaag feest kon vieren omdat ze klaar waren met de examens... en degene met scheikudne morgen nog moeten... want ik heb r toevallig een paar leraren over gesproken en die vinden het ook niet leuk voor ons dat wij nog moeten en niet mee kunnen feesten.... ik zelf vind dat ze als begin een algemeen vak(dus nls of eng) en als laatste een van die vakken... wat vinden jullie???
|
:D tja, k vind het niet erg... want k ben klaar... :rolleyes: :D
|
jaa maar poep ik heb nog wel examen ;) :( Scheikunde wordt egt moeilijk denk magoed.. volgens mij zien ze hier op het forum het verschil niet tussen nask 1 & nask 2.. het zijn toch egt totaal 2 verschillende vakken hoor magoed!! :s
|
Scheikunde moet als 1 van de eerste gegeven worden in de toekomst. Ik heb vandaag ook scheikunde, maar ben het heel erg beu. Al die examens.
|
ach joh het valt wel mee tog??:P wij kunnen vanaaf keihard bieren :P !!!
en scheikunde is niet zow moeilijk |
nah ik mag een 1 halen dus voor mij is het geen probleem...(als ik een 1 haal sta ik gemiddeld een 4 en ben ik geslaagd want de rest is voldoende!) dus ik ben lekker geslaagt!
|
gefeliciteerd!!! hahaha...dan is het niet eens erg om naar sch te gaan :P
|
nee daarom... ik heb ook niet geleerd ofzow... ik heb echt zoiets van scheit met dat scheikunde....
|
jah ik heb het boek 1 x doorgebladerd en dat was het...
|
nah ik ben blij dat ik klaar ben(nah ja bijna dan...) nog ff naar schoool snel me scheikunde maken en feest vieren
|
Beetje jammer dat ze het moeilijkste examen het laatst doen. Dat is niet goed voor de concentratie :nono: Maarjah het is toch me 7e vak!
|
nah ik blijf vinden dat iedereen gelijk moet beginnen en iedereen gelijk klaar moet zijn... dat zou veel leuker zijn... toch.. ik heb nog de mazzel dat mn beste vriendin en me vriend ook allebij vandaag nog moeten dus dat scheelt alwel... maar toch... gister was de hele school vet happy dat ze klaar waren en er waren 16 leerlingen van de 140 (gok ik)... die nog moeten en das niet fijn...
|
en trouwens het was vorig jaar ook al zo... dat zei me scheikunde lerares... dat schiekunde als laatste was...
|
Ik ben het helemaal met je eens! het is ook erg gemeen dat wij nog een dag extra moeten! Iedereen heeft gisteren zitten feesten en er zijn zo weinig scheikunde luitjes dat we vanmiddag haast in ons eentje moeten feesten omdat de helft gisteren bijna al het geld erdoor heeft gemaakt! Maarja.. hopelijk is het voor de examenlui van volgend jaar beter! En kunnen ze tegelijk feesten! :)
|
jemig ik vond scheikunde echt wel lastig hor! best wel weinig verschillende vragen.. t was allemaal een beetje hetzelfde!
|
ja ik vond t ook best wel moeilijk maar ik mocht een 1 halen dus dat scheelt( en ik heb in ieder geval een 2.2... ik kan maar een paar vragen nakijken... weet me andwoorden niet meer....
|
Ik vond hem echt wel meevallen. Ik ben nooit een held geweest met scheikunde, maar ik had meer van die vergelijkingen verwacht. Ik heb natuurlijk wel onvoldoende, maar had echt een 2 of 3 verwacht.. :)
|
Ik heb het Nask2-topic (dat ik eerder gesloten had) en het Scheikunde-topic (dat als gevolg gemaakt was) samengevoegd.
Ik was me er niet van bewust dat Nask1 natuurkunde was en Nask2 scheikunde. Sorry daarvoor. |
tja het was niet super makkelijk...wel het moeilijkste examen wak heb gehad maar jah...
ik zit nou in te pakken voor salou!!!!!!!:P |
veel plezier daar!!! ben jaloers... ik zit gewoon thuis.... :(
|
Citaat:
|
:d
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07. |