![]() |
Kleffe / zweterige handen
Ik heb altijd last van kleffe handen. En das best wel vervelend, want het is gewoon niet echt een lekker gevoel, maar ook als je iemand aanraakt krijg je meteen een reactie, dat ze het zo smerig vinden.
Weten jullie daar iets op? Moet ik een speciaal soort zeep gebruiken. Of moet ik een soort handen creme gebruiken? |
Volgens mij kan je daar weinig aan doen! Al weet ik er eigenlijk weinig van af :o
|
Ik heb wel eens gelezen dat je je pezen bovenop je handen ( bij je vingers kan laten doorsnijden. Dan ben je van die zweethanden af.
Ik weet niet meer precies hoe het in elkaar stak. Moet je naar je huisarts gaan |
Je kan er ook vanaf geraken via acupunctuur.
X-je |
Citaat:
En dat andere bericht, over pezen doorsnijden. Dat lijkt me sterk hoor. Pezen zijn verbindingen van je spieren met je botten. Dan zou je je vingers niet meer kunnen bewegen. Bovendien heeft het niks met je zweet klieren te maken. |
mijn pa doet acupunctuur maar het zou me verwonderen dat zoiets daartegen helpt! acupunctuur is naalden steken in de huid, in de zenuwbanen, voorbeeld voor het verzachten van koppijn, tegen stress, voor het stoppen met roken etc.
ik denk dat er daar wel zalfjes voor bestaan hoor. |
Citaat:
X-je |
Je moet je handen, niet te vaak in warm water houden. Ook moet je niet te lang met je handen in koud water.... (of het is anders om ) heb het wel geleerd op school...En juist geen extra zeep erop smeren. (dat opent de Zweet poortjes.)
|
Haha
Dat heeft me neef heel erg! De laast zomer deden we een westrijd wie de snelst sweet uit zijn handen kan laten druppelen bij hem was het binnen 1 minute lol somehting like that. Ik stond er verstelt van. En de tempratuur viel wel mee tegen de 30 graden buiten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03. |