![]() |
Altijd als ik op "Vraag en Aanbod" kijk..
Altijd als mensen daar iets van CD's verkopen is het van NuMetal of BlackMetal. Lijkt dat maar? Of is't geen toeval?
Komt er vanavond iets leuks op de TV? |
Als je dan toch van numetal houdt, on the rocks ofzo :P
|
Ik las zojuist dat ' The Virgin Suicides' op tv kwam. Ik weet niet of het wat is, maar misschien kun jei ets met die informatie.
Verder heb ik van Der Telluriet gehoord dat hij vaak impulsaankopen doet, die ie dan later weer wil verkopen of ruilen. Ikzelf heb nog nooit een cd verkocht naar mijn weten. Wel 'ns eentje weggegeven aan iemand voor z'n verjaardag. |
Ga ergens anders jammeren
|
Citaat:
|
Yo, die ga ik kijken. Dank. (y)
|
Citaat:
ik ook.....ff bier halen (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
I remember you well in the Chelsea Hotel
you were famous, your heart was a legend. You told me again you preferred handsome men but for me you would make an exception |
Ff over de virgin suicides, de titel klinkt heftiger dan het in werkelijkheid is :cool:
Tis een beetje een meidenfilm, sommige mensen zien die films als cult..... Tis wel het debuut van Sofia Coppola, de dochter van, juist..... Het is een beetje een zeikerige film, nogal dramatisch..... Niet dat ie slecht is ofzo, maar ikzelf hou er niet zo van |
De dochter van wie?
|
kirsten dunst speelt daar in geloof ik (Y)
|
The Virgin Suicides is inderdaad best een vage film (ik hebbeum voor 5 euro gekocht bij de FRS). Er gebeurt niet zoveel. De sfeer van de film is wel okay en je moet wel een beetje van Air houden.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
The Virgin Suicides is wel te doen hoor! Ik vond hem in ieder geval wel leuk. :) Geen romantische komedie hoor :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En met die cd's vraag ik me ook altijd af, zijn altijd bepaalde genres waar je grotere ruilmarkten hebt, apart. Cd's ruilen lijkt me trouwens nog onhandiger dan overkopen. |
Citaat:
|
Ow wacht, dat is die van die klasieke oorlogsfilm. Die met een of andere Sheen en een nog te jonge Samuel L. Jackson?
Citaat:
Maare als je niet weet waarom ik deze Topic open moet je echt beter tussen de regels door lezen. :) |
Apocalypse Now? Is toch niet met Samuel L Jackson of wel? The Godfather (y)
|
Ow wacht, nee. Dat is die andere neger. Die van The Matrix.
|
Citaat:
|
Virgin suicides is wel gaaf ja. (y)
|
Je geeft zelf al het begin van offtopic gaan aan, en doet dat dan ook meteen.. Verder vind ik de vraag ook vrij nutteloos... Als je hier toch een goede discussie ofzo over wilt houden dan kun je me pmen en dan schoon ik hem wel op, maar het komt op mij niet over alsof dat je intentie is..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |