![]() |
O-Zone - Dragostea Din Tei
Dit was de zomerhit in Roemenie en andere landen!! Nu net ook in Nederland uit. Ik vind het lekker vrolijk :D !!
Voor als jullie het ff voor je kunnen halen: beetje kinderachtig, roemeens gezongen, 3 jongens, videoclip is cartoon. Wat vinden jullie van dit nummer?? Je kunt hier vanalles kwijt wat met dit nummer en O-Zone te maken heeft :D . |
eh ja.. dus?
|
Citaat:
|
ik vind het een leuk liedje maar wat is de vertalig van dragostea din tei...dat kan ik namelijk nergens vinden ...weet iemand het misschien??
|
Godver, toen ik de clip zag was ik er zeker van dat-i nooit serieus bedoelt kon zijn :(
|
ow ik weet het al dit is de hele nederlandse vertaling:
Dragostea din Tei ---- de Liefde onder de Limoenboom x5 Ma-ia-hii Ma-ia-huu Ma-ia-hoo Ma-ia-haa Hallo, hoi, ik ben het, een haiduc (ridder), Alsjeblieft, liefje, neem de vrolijkheid aan Hallo, hallo, ik ben het, Picasso, Ik stuur je een bliep, ik ben dapper. Maar weet dat ik niets van je vraag. X2 Je wil weggaan, maar je zal mij niet, niet meenemen je zal mij niet, niet meenemen, je zal het niet, niet meenemen je gezicht en de liefde onder de limoenboom, herinnert me aan je ogen Ik bel je, om te vertellen, wat ik nu voel Hallo, liefje, ik ben het, vreugde Hallo, hallo, ik ben het nog steeds, Picasso Ik stuur je een bliep, ik ben dapper. Maar weet dat ik niets van je vraag. X2 Je wil weggaan, maar je zal mij niet, niet meenemen je zal mij niet, niet meenemen, je zal het niet, niet meenemen je gezicht en de liefde onder de limoenboom, herinnert me aan je ogen x4 Ma-ia-hii Ma-ia-huu Ma-ia-hoo Ma-ia-haa X2 Je wil weggaan, maar je zal mij niet, niet meenemen je zal mij niet, niet meenemen, je zal het niet, niet meenemen je gezicht en de liefde onder de limoenboom, herinnert me aan je ogen hij staat op de site: http://www.websitemaker.kennisnet.nl...n/frameset.htm |
Mjah ik vind t wel grappig :D Die kleren zijn zoooooooo fout.
|
Oh k zie net dat er ook al een ander topic over was :nono:
|
Citaat:
|
Wat een foute gozers. :(
|
Dat liedje is echt vreselijk. :|
|
Kheb de clip niet gezien maar het liedje is echt te erg
|
Hmm ik dacht al dat het nergens over ging en whatd'yaknow het gaat nergens over. In de box clipchart werd trouwens gezegd dat het neuken onder de lindeboom betekende, maarja het komt op hetzelfde neer.
|
De clip is kut en het liedje is kut als je het mij vraagt.
(n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) |
Dat nummer is echt geweldig :D
Gelukkig versta je het niet en achteraf had ik de tekst ook niet hoeven lezen :o |
Dan dit nog: ik zag in de top 40 dat er twee versies instaan. Van O-Zone en van Haiducii. Weet iemand hoe dat komt, waarom er twee van instaan? En wat het verschil is? Kan namelijk de andere niet vinden. :o
|
Oh mijn god het is geniaal, wat fout en die looks ooeehaaaahhhhh!
|
Ik heb het nog nooit gehoord of gezien..
|
Citaat:
|
Zo fout dat ik het wel leuk vind. :D
|
Die kerels zijn wel opperflikkers trouwens (y)
Ma-ia-huu Ma-ia-hoo |
Zo heerlijk fout. :cool:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een snoetjes :D
|
Ik heb er nog aan zitten denken om hier een topic over te openen. Helaas zou het toch niet serieus genomen worden :(.
Maar serieus, echt zo fout dat ik gewoon de tv aan laat staan en blijf lachen (y) |
Citaat:
|
ik vind hem fantastisch :D
zo fout dat het aanstekelijk is. maar dr is nog n wat minder gaye versie van, van n man en n vrouw.. welke is nou t originele? |
die zien er echt lekker uit die gasten :-)
jah de tekst staat op MIJN SITE!!!! maain site de roemeense tekst staat er ook op |
Ik vind het echt geweldig.
|
Van O-Zone is het origineel. O-Zone heeft het al eerder uitgebracht maar toen flopte het zeg maar, toen ging Haiducci het proberen door het te coveren en dat sloeg wel aan, maar toen dacht O-Zone ''hey ho even, het nummer is van ons hoor!'' dus die hebben het weer opnieuw uitgebracht.
De trance-versie is van Haiducci, maar die van O-Zone vind ik echt veel leuker..die vrouw ken echt niet zingen..net een man bij dat ''maia hi maia hu''.. |
Citaat:
Haha, en die kerel is net een vrouw bij dat stukje :D (y) |
Heerlijk fout.
Maar 't is dus roemeens. En tis wel een verschrikkelijke tekst |
hartstikke leuk nummer!
ik heb zowel die van haiducii als o-zone op een cd gebrand en die draai ik dus als ik naar school fiets :D (net depri geweest en dan schijnt het goed te zijn vrolijke muziek te draaien) :) |
ik vin em godse vet!!
|
die van Haiducii vind ik leuker :rolleyes:
|
Citaat:
|
Zooo fout dat ik het gewoon leuk ben gaan vinden :D
|
Citaat:
|
:rolleyes:
|
het is een bagger nummer!!!!!
zo ik hoop dat het duidelijk is. |
Ik vond hem eerst heel erg vervelend....maar begin het nummer steeds leuker te vinden!!
|
wat een verdomd tyfuslied omfg....ik gas de hele zomer huilen als het "de zomer hit van 2004" word :eek:
|
hilarisch :|
|
DOPE SHIT
moet een punkversie van komen.... :evil: |
Vreselijk
|
Ik dacht dat het een nieuw nummer van Gerard Joling was :s
|
Citaat:
[edit] oooooooh wat fout, geweldig :D [/edit] |
k kan niet kiezen tussen die drie ventjes :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35. |