![]() |
examencijfer bewaren
hee! ik heb vorig jaar examen gedaan in nederlands met een schoolexamen van 3,7.
op mijn examen heb ik toen 7,2 gehaald. net niet genoeg voor een 5,5 dus. dus heb ik nederlands dit jaar over gedaan en nu heb ik een schoolexamen van 6,6 alleen weet ik bijna zeker dat ik voor mijn examen dit jaar een veel lager cijfer heb dan vorig jaar. lager dan een 7,2 dus. weet iemand of ik dan die 7,2 van vorig jaar mag gebruiken (samen met de 6,6) in plaats van het cijfer voor het examen van dit jaar..? dan sta ik gemiddeld namelijk een 7! ik kan het wel aan mijn decaan vragen, maar die zegt volgens mij maar wat, zoals altijd. :s |
Volgens mij kan dat niet.
|
nope natuurlijk mag dat niet
|
maar dat ik één keer een 7,2 heb gehaald betekent toch dat ik het goed kan? als ik dit jaar een veel slechter cijfer heb betekent dat alleen dat ze het moeilijker hebben gemaakt aangezien het niet echt een leervak is. en het dus geen kwestie is van goed of slecht leren.
|
nee.. mag niet
exames moet je zowiezo opnieuw maken je kan alleen vrijstelling krijgen voor eventuele praktische opdrachten |
zou mooi wezen :rolleyes:
|
Nee dat mag niet, de enige mogelijkheid om examencijfers mee te nemen is dat van vakken die je voldoende afgesloten hebt (SE en CE gemiddeld voldoende) en daarna Vavo (volwassenenonderwijs) gaat doen.
|
ik doe nu wel vavo...
maar als je een vak heb afgesloten hoef je het ook niet overnieuw te doen... :s |
Dat mag niet, nee. Zou wel mooi zijn :p maar als je die 7,2 wilt laten meetellen telt die 3,7 ook automatisch mee en niet die 6,6 van dit jaar.
Maar je kan de cijfers van vorig jaar niet laten meetellen aangezien het eindcijfer onvoldoende is en je dan geen certificaat ervoor krijgt. Dus het is afwachten voor je of je het dit jaar wel gehaald hebt :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |