![]() |
Oorbel diamantje bij jongens hot or not?
Heyz!!
Dames vinden jullie een oorbel diamantje links bij een jongen mooi staan of aso??? Ciao!! Brian |
Citaat:
|
Hmm ik denk niet dat ik jou ooit zal tegenkomen en als dat al mocht plaatsvinden denk ik niet dat je je veel zal aantrekken van mijn mening dus houd ik die wijselijk voor me.
|
dat ziet er niet uit
|
boeiend als anderen het aso vinden, als jij het leuk vind..
|
Citaat:
|
Hot!!!
|
Ik vind het NOT! Zo'n diamantje bij een gozer geeft hem iets homo-achtigs. Neem gewoon een leuk zilveren ringetje :D
|
ik vind het soms leuk. niet op die overdreven bling bling manier.
|
Citaat:
|
Als je 21 bent kun je dat ook wel zonder onze hulp beslissen denk ik..
En ik zou het niet doen als ik jou was. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wou het ook zeggen (y) |
Citaat:
|
o ja en natuurlijk staat zo'n oorbel links bij een jongen zwaar aso en rechts vet sophisticated!
|
een diamantje links betekent dat je homeau bent, rechts dat je aso bent.
shite. diamantjes en knopjes staan niet bij gasten. imo. gewoon dikke 3.2 mm ringen 'r door en wat tunneltjes. |
not (n) (n)
|
Walgelijk
|
is dope (Y)
|
Hangt er gewoon van af! Bij sommige mensen staat t supergoed en bij anderen gewoon niet!
|
Citaat:
|
ghehe :D(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou van mijn hoeft het niet... Afknapper!!! |
Totally not.
|
http://images.cu2.nl/cu2.nl/301/056/pics/0.jpg
eens kijken... jaa dat oorbelletje is soooo you :D (y) |
Citaat:
x brian |
Ik vond het eerst nogal walgelijk altijd, maar op mn vorige school zat een indo met een meesterlijke kledingstijl en die kon het zowaar gewoon hebben. :|
|
Citaat:
Beetje consequent blijven he! |
Citaat:
echt slim ben je niet heh? :nono: |
Waarom moeten sommige mensen weer gelijk zo onwijs denigrerend zijn? (ik weet 't antwoord eigenlijk al dus dit kun je als een retoristische vraag opvatten)
|
ontopic: ik vind het bij blanke jongens not.
ik zag laatst op rush wel een leuke donkere met een diamantje, maar die was ook hip, en niet gangstah! |
Citaat:
|
ik vind t soms wel leuk hoor! licht er geheel aan wat voor typ je bent, of t bij je past op een goede manier en of je aardig bent ;)
pharrel williams ofzow heeft een grote diamand in zijn oor. dat vind ikw el tof.. maar ja zon typ ben je nou eenmaal niet dnek ik |
Bij bepaalde mensen kan het goed staan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga me hier niet verklaren. Als je ergens mee zit over mij, ik heb pm, tot maandag even geen mail meer, en desnoods voeg je me toe op MSN, I don't care. Maar niet hier. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind jou een held (y). |
Citaat:
|
Citaat:
Net zoals Bertbart eigenlijk wou zeggen: Jeetje Brian, dat je nog niet weet hoe dat werkt zeg! Ik pm je de hele truc, maar het staat ook wel in de FAQ, kijk die eerst eens door. Wat jammer dat het nou allemaal weer zo hatelijk moet zeg... Daar komen weer flamewars van en dan moet er weer ingegrepen worden terwijl niemand daar echt belang bij heeft... Jammer jammer jammer. |
Duidelijk not,ik zie het alleen bij gangstah jongens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Not.