![]() |
Hebben jullie al oranje vlaggetjes bij de voordeur?
onze straat is al mooi oranje :)
|
Nee, want Nederland vliegt er toch in de poule al uit. :D
|
Ja :mad: :mad: :mad: :mad:
Het 'regent' hier constant. Kut voetbal ook altijd. Bah.... :mad: |
de enige plekken die ik hier in de buurt met oranje vlaggetjes heb gezien zijn de 2 woonwagenkampen no offence
Ze hangen er niet en zullen er waarschijnlijk ook niet komen, net zoals elk ander ek/wk |
Haha.
Nee, dus. |
Oranje vlaggetjes ophangen is alleen voor achterstandsbuurten...
|
wij hebben een koophuis in een dure wijk :|
|
Citaat:
|
Ik heb net vandaag mijn hele huis onder de oranje vlaggen gezet. De hele voortuin staat voor met knaloranje lampjes.
Ik heb me opgegeven en ik ding mee naar de Hart van Nederland prijs: meest Oranje tuin van Nederland (n) :p |
Nee, en die gaan we ook niet ophangen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik woon in de 'goeie' wijken van het dorp. Owke er wonen wel een bult retarted mensen. Maar toch :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nog geen enkel versierd huis gezien :confused:
|
Nee en dat zullen we ook niet doen. Hier verder in de straat ook niet
|
Nee, daar doen wij hier niet aan!
|
Citaat:
|
vroeger deden we dat wel atijd samen met de buren enzo. Was altijd heel leuk met zen alle voetbal kijken enzo. Nu is er meer een soort van buren ruzie enzo dus zal het dit jaar niet gebeuren. Vind het ook niet zo erg. Ik vond het altijd wel leuk maar ut hoefd niet zo nodig van mij. Wel zullen we met de buren kijken waar niet de rest van de straat ruzie mee heeft dus het kan nog wel gezellig worden.
|
Er zijn hier overigens wel mensen die hun gehele voorgevel (van het huis, dus) versieren met oranje vlaggetjes, slingers en meer van die troep. :D
|
Nee, en dat gaat niet gebeuren ook.
In geen honderd jaar. |
Natuurlijk niet, dat is veel te burgerlijk.
|
Wij wonen in een bejaardenbuurt ongevver, Nee bah, dta vind ik ook heel stom! Wel leuk gekleurd!:)
|
Citaat:
|
Oranje vlaggetjes, ben je gek.
Bij ons hangt een andere vlag uit :D |
Nopz,
(maar woon dan ook niet in Nederland :p) Maar vindt het sowieso maar dom.. |
nee en die komen er ook niet
|
Citaat:
Wij hangen ook geen vlaggen uit. |
Citaat:
|
nee en die komen er ook niet:nono:
|
Nee, wij hebben Duitse vlaggen uithangen. 't Valt goed bij de buurt. (y)
|
nee, misschien doek wel iets met mn kamer. mn muren zijn toch al oranje, dus ja
|
"Voetbal is alleen leuk als ze verliezen, want dan gaan ze vechten. Erg grappig, net kleine kinderen." - Mijn Moeder :p
|
Nee, en das maar goed ook. Ik doe niet aan dat leipe gedoe. Ik hou van voetbal en sfeer in de stadions dus ik ga het wel natuurlijk volgen, maar ik ga niet mijn huis versieren. :rolleyes:
|
Nee. Ik volg het wel, maar je kutn het ook overdrijven.
|
Nee, en ze zullen er ook niet komen. Ik ga het wel volgen, maar om daarvoor alles vol te hangen met vlaggetjes gaat toch iets te ver.
|
Ja ik heb ook al een oranje vlag.
|
Wij hebben Duitse vlaggen!
|
omg, nee gelukkig niet. Ik hou niet van voetbal(N)
|
4 jaar geleden wel, dat was wel stoer. Maar die mensen zijn verhuisd, denk niet dat er nog zoiets komt.
Toen hing ook de vlag buiten met me tas eraan.. was wel erg lang geslaagd ;) Niet lang genoeg tho (n) |
nee.. hoezo?
|
Wáárom hè, wáárom gaan mensen als er EK is oranje vlaggetjes ophangen. Wáárom. Kan iemand mij dat uitleggen? :|
|
Nee, oranje vlaggetjes zijn zo fout. :nono:
|
Nee. Ik vind dat nutteloos.
|
Citaat:
Wij hebben geleerd dat we geld beter aan zinvolle dingen kunnen uitgeven. Dus geen oranje vlaggetjes. ;) |
Citaat:
|
Nee, en als het aan mij ligt, komen die er ook niet. (y)
|
Nee en die komen er ook niet. De buurt echter zal wel oranje worden.
|
Nee. Oranje vlaggetjes zijn voor achterbuurten :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28. |