![]() |
Graham Coxon - Happiness in Magazines
http://gaffa.dk/uploads/content_images/5/27555_full.jpg
de vijfde soloplaat alweer van deze ex-gitarist van blur. wordt door de critici beschouwd als zijn beste tot nu toe. ikzelf heb pas een paar nummers gehoord, maar kan niet wachten tot ie uitkomt. mooie liedjes (Y) oh en hij staat ook op lowlands dacht ik. iemand al iets gehoord, en wat zijn de meningen er over ? |
Nog niets gehoord, maar het hoesje ziet er leuk uit (y)
|
ja idd vond ik ook al, heb gelijk maar eventjes mn avatar ingeruild. (Y)
|
ik heb hem net gedownload en ik vind het na één luisterbeurt best oké.
|
Tsja, best oke. Staan een paar pakkende liedjes op, maar geef mij denk ik toch maar de oudere platen. Je kunt dus duidelijk horen dat Stephen Street dit geproduced heeft (hij deed vroeger ook Blur). Alhoewel het toch wel allemaal lekker klinkt. Ik vind meer dat Blur nu zo moet klinken. Blur zou ook terug zijn met deze plaat. Ik vind het album een mix van Coffee and TV qua muziek en You're so great qua zang. Het eerdere werk was wat rauwer en obscurer. Ach, Graham heeft ook weer wat centen nodig.
|
Hoezen van vorige platen vind ik mooier.
http://www.grahamcoxon.org/art.htm Vet mooi ziet het er uit! |
Heb em half geluisterd nog, maar die helft bevalt me iig wel.
|
Het is heel erg anders dan z'n vorige platen, maar ik vind 'm heel erg goed. Lekkere pakkende liedjes, goed geproduceerd, geen vaag gepriegel meer (al was dat wel de charme van z'n eerste platen, maar goed).
@MCH: Is de hoes nog wel van Transcopic karton? Of is dat ook 'commercieler' (en dus plastic-er) geworden? Ik ga 'm iedergeval wel kopen. |
up :mad:
|
is Graham solo de moeite waard?
Ik heb me nooit in z´n eigen werk verdiept. |
Citaat:
|
Citaat:
voor degenen die het nog niet wisten; happiness in magazines nu ook te horen in de luisterpaal. |
Blur kan het wel schudden.
|
lekkah cd'tje ja (y) klinkt leuk en al, alleen is het te warm voor dat soort muziek dus eh ik weet het niet, maar het is leuk hoor
|
is het brittpop?
(bijna een overbodige mededeling, uitgaande van de mensen die reageren...) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind hem erg leuk klinken (y)
|
heb hem nu al vaker geluisterd, echt een goed album. freaking out wordt als het aan mij ligt de song van het jaar op 3voor12, en ik denk dat ik het album origineel ga kopen zodra ik geld heb.
nu nog hopen dat graham ook op pukkelpop staat. |
ok ik ga 't proberen. Ik ben moedig. Dom misschien, maar ook moedig (y).
|
Oja fuckie ik heb geen flash (n)
|
Citaat:
|
ik luister nu leave me alone van the golden d en ik vind het zwaar kut
|
Citaat:
Die nieuwe is echt een stuk leuker, The golden D is meer voor de diehard bloempotkapselmetmegabrilenbocheltje fans. |
Citaat:
|
Citaat:
Crow Sit On Blood Tree is trouwens ook best een vage plaat, maar alsie voor mij Bonfires speelt dan ben ik blij, heel erg blij zelfs. Hmmm, Ik heb zin in Lowlands :D |
Citaat:
|
Citaat:
http://instagiber.net/smiliesdotcom/...ctus/ayasi.gif *jaloers is* |
ik ben vandaag druk aan het downloaden en download happiness in magazines ook maar
ben benieuwd |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51. |