![]() |
goede sex?
wat houdt goede sex voor jullie in? voorspel? lief? zacht? of juist ruig en hard? ben benieuwd wat jullie zeggen!! dikkuh kusz
|
Veel en lekker
|
Ligt helemaal aan het moment,
de ene keer heb ik zin in lekkere lieve lange sex.. maar de andere keer mag het van mij ook wel hard en ruig (niet TE natuurlijk ;) ) en toch is het allebei goede sex |
Ik hou niet zo van lieve zachte sex. Het kan af en toe wel fijn zijn wat afwisseling, maar geef mij maar ruig :cool:
Ohja en ik hou niet van een korte voorspel, tenzij ik erg geil ben en alleen geneukt wil worden. |
Citaat:
|
lang vooral :cool:
|
Lief en lang, óf ruig en relatief hard. Hangt van de stemming af.
|
hard :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
^het bovenstaande allemaal^
en dat er iniatief wordt getoond van de ander |
Citaat:
Maar meestal tog wel het laatste.... :bloos: |
Citaat:
|
Goede seks?
Eeeeh, misschien wanneer je het lékker vind? :rolleyes: |
Dat je je gewoon heel prettig bij diegene voelt en je helemaal durft te geven. Natuurlijk dat het lekker en lief voelt, maar op zn tijd ook wat ruiger.
|
wanneer ik me helemaal kan laten gaan, overgeven aan mn geilheid en gewoon doen waar je zin in hebt :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op zich is seks natuurlijk bijna altijd wel goed, het is immers seks.
Maar echt héél goed, zo waarvan je denkt dat je niet wist dat 't kon? Hm... dat verschilt :P. Enige overeenkomnst tussen die keren is voor zo ver ik kan bedenken dat ik 'mezelf vergat'. Oh, en wel beetje voorspel, dat altijd iig, anders gaat-ie er niet in. En natuurlijk ook naknuffelen. Maar de sex zelf, dat verschilde. |
Citaat:
Dus niet helemaal waar... :D |
Dat de tijd lijkt stil te staan, dat de wereld even niet meer bestaat, dat je samensmelt met de ander, dat je volledig aan iemand unt overgeven, en toch steeds meer terugkrijgt dan je zelf geeft..
Oh, maar dat is alleen maar de emotionele kant, sputteren jullie tegen? Huh? Heb je ooit wel eens slechte lichamelijke sex gehad als het met die emoties zo goed zat? Zo'n hechte band zorgt als vanzelf voor ontzettend fel en intens lichamelijk genot. Omgekeerd werkt niet he, het kan supergeil en heftig zijn en dan toch zonder die band. |
Citaat:
|
Citaat:
ik citeer: "Hij draaide aan mijn tepels alsof hij Radio 538 zocht en probeerde volgens mij zijn hele hand in mijn vagina te stoppen". Aldus een vriendin die mij een zeer lachwekkend verslag uitbracht van haar koninginnenacht. |
Citaat:
Zelfs tijdens een ONS ben je tochwel een beetje lief voor de ander? Of neuk je die alleenmaar hoe jij dat wil omdat je dan egoïstisch mag zijn? |
Citaat:
Vanwege wat jij (juno) zegt. |
Veel van het bovenstaande.
Vind vooral 't impulsieve aan seks hip :) |
Hard, ruig en niet te lang. Voorspel hoeft niet zo, misschien even vingeren/pijpen, en als naspel een lekkere massage, een filmpje en een sigaretje.
|
Goede sex is alles op zn tijd, alles heeft zn plaats en moment :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
seks is heerlijk!!!!!!!!!!!!
egt fantastisch geef mij maar zachte sex!! |
Citaat:
FF mierenneuken: je bedoelt zeker zij ipv ie ;) |
Goede sex kan op allerlei manieren volgens mij..
Maar als 't vooral om 't fysieke gaat, dan is spontaan vanuit een soort dwingende geilheid wel erg lekker.. En dan niet te zacht en lief, graag iets steviger.. ;) ..enne..mierenneuken lijkt me geen goeie sex.. :evil: |
Citaat:
|
Nu vraag ik me toch af wat er onder harde seks verstaan wordt :S
|
Citaat:
|
ik hou van harde sex. maar wel lang. en soms een keertje lief, maar meestal draait het dan ook wel weer op harde sex uit. :|
|
zacht en liefdevol edoch hard ende lang (y)
|
Citaat:
|
Geil. Lang. De hele dag door. Dan weer zacht & lief. Dan weer hard & ruig. Van die seks waar je het liefst eeuwig mee doorgaat.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07. |