![]() |
Spannende smsjes...
Doen jullie daar aan met je vriend/vriendin???
Elkaar al een beetje opgeilen.. ik bedoel dan meer van die dingen als: Ik wil je.. Ik heb zin in je.. enz. Ik vind dat altijd wel spannend.. en krijg er alleen maar meer zin in om hem weer te zien.. |
Ik en mijn ex (heb op het moment geen vriend) stuurde elkaar regelmatig spannende smsjes. Dat vonden we alletwee spannend en leuk. Ik zag hem altijd al heel graag, maar ik kreeg dan altijd nog meer zin om hem te zien.
|
Niet echt nee..
sowieso al geen sms'end koppel.. |
Jaaah snachts in bed smsen.... is ech heel errug geil!!! (y)
|
Ja, is leuk :)
|
Persoonlijk vind ik er geen fuck (let op de woordspeling ;)) aan.
|
Nee, daar doe ik niet aan. :|
|
hmmm typisch, de dames vinden het allemaal leuk.... terwijl de heren het (voorlopig?) niks vinden
|
ook deze heer vind het niks. Ik wordt niet geil van een smsje
|
Wind me niet op, kan me alleen maar ergeren aan de belachelijke woorden...... dus nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat moet ik me daarbij voorstellen, zet je dat ding op trillen en leg je 'm op kruishoogte in je bed? :rolleyes:
Bel toch gewoon, als je elkaar op wilt geilen is dat een veel betere manier. |
Begrijp dan toch nare, als je IRL niemand in bed kan krijgen is tekst zóóóó spannend... :rolleyes:
|
Ik vind SMSjes best wel een onzinnig systeem om elkaar op te geilen. Het is inefficiënt, je moet constant op dat ding rammen, je moet maar afwachten of die ander ondertussen nog niet in slaap is gevallen...
Bwah. (n) |
telefoon sex is beter hoor
xx saskia |
Citaat:
|
Citaat:
|
Af en toe doe ik dat wel... als het relevant is. Maar we gaan niet heen en weer smsen ofzo.
|
Ik stuur weleens vage smsjes, die ook weleens over sex kunnen gaan, maar die zijn nooit bedoeld als "spannend smsje", meer als serieuze vraag ergens over.
|
Webcammen is veel leuker :o
|
Citaat:
Stefanie: true! :p |
deed ik wel eens jah..
|
sms is alleen leuk om een beetje contact te houden, verder haat ik heen en weer sms!!dat is irri als ik gewoon wil slapen!! :o
|
Ik begrijp onzekerdoosje wel!
Ik deede het ook wel eens, als ik dan na een paar dagen weer naar m'n vriendin toe ging. En dan 's morgens zo'n SMS-je sturen, en 's middags nog weer wat liefs, en dan aan het einde van de middag vanaf de fiets nog even weer iets. Tsjah, als je dan nog niet eens je jas uit mag doen... :p Zij vind het altijd wel leuk, dus doe ik dat zo af en toe voor haar! Niet dat ik het zelf niet leuk vind hoor! ;) :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14. |