![]() |
Jongerencamping
Hey mensen,
mijn vriendinnen en ik willen een paar dagen naar een camping in Nederland. Maar het probleem is dat we met zn zessen zijn, 3 van 16 en 3 van 15 en ik kan geen goede camping vinden waar je ook met die leeftijden op mag staan, bij de meeste jongerencampings moet je 16 zijn. Kan iemand mij een goede camping aanbevelen? Thanx iig. |
http://www.rsttexel.nl
Maar volgens mij is dit ook voor 16 jaar en ouder :o al weet ik het niet zeker... |
Het lijkt wat overdreven en wellicht belerend maar we houden van duidelijkheid en wijzen je daarom op het volgende. Op het Kogerstrand gelden een aantal regels, enkele daarvan zijn:
minimum leeftijd is 16 jaar. :( |
D8 ik al ja...
|
texel was 2 maanden geleden ook al vol. Daar hoef je echt niks meer te proberen.
www.jongerencamping.nl <- Dat is een camping in overijsel, ze laten er 15jarigen toe als het grootste deel van de groep 16 is. Maar ik ga er ook heen (ben de enige van 15, rest is 17 of ouder). Maar we hebben ook gebeld naar die gast, en hij was heel relaxed en alles kon wel geregeld worden, dus je kunt het proberen. Al wil je waarschijnlijk liever aan zee, maar dan vrees ik ook voor je dat dat niet meer gaat lukken |
Citaat:
thnx. Had deze site ook al bekeken maar wist niet voor welke leeftijden het toegankelijk is. Enne dat van aan zee boeit me niet zo heel erg veel, was wel leuk geweest, maar ja we zijn nogal laat omdat we niet wisten of een vriendin van me mee zou gaan, heeft pfeiffer nl. |
volgens mij hadden ze er 1 in ommen! die is goed heb ik gehoord.. ze laten ook gewoon 15 jarigen binnen hoor (y)
|
Citaat:
|
Of je zoekt gewoon een camping uit en vraagt of het een probleem is dat jullie nog niet allemaal 16 zijn als je een kopie van het paspoort van je ouders achterlaat. Zo heb ik op mijn 14e ook met twee vriendinnen (ook allebei 14) op een familiecamping gestaan. Was geen enkel probleem.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48. |