![]() |
Velvet Revolver - Contraband
Voor wie er onbekend mee is: Velvet is een "superband" bestaande uit:
Gitarist Slash, bassist Duff McKagan and drummer Matt Sorum van guns 'n roses. frontman Scott Weiland van stone temple pilots. En gitarist Dave Kushner van oa. Wasted Youth, Electric Love Hogs en Jane's Addiction. Hun debuut Contraband is zeker en vast het beluisteren waard. http://www.packetnews.com |
Mirc
efnet #altrock |
Die single klinkt in ieder geval érg vet. Verder heb ik een tijdje terug ook wat nummers downgeload, maar ik weet niet zeker of dat definitieve versies waren. Klonken ook erg aardig, beetje in het verlengde van Stone Temple Pilots. Maandag (07/06) ligt de cd als het goed is in de winkel en ik pik hem zeker direct op.
|
Pfoe, wist niet dat ze uit zo'n samenstelling bestonden :D. Maar ze komen hier ivm een prijsvraag een paar keer per dag voorbij op de Belg. muziekzenders en het klinkt heel erg goed (toffe clip ook).
|
Haha, ik zag die clip laatst en dacht: Jezus, wat is dat voor Slash-ripoff. Maar dat is Slash dus.
|
eerste indruk van het album
lekkere auto rij muziek, vooral in den cabrio. |
relaxte band. Ze zouden een tijdje geleden toch in de nl spelen of moet dat nog komen?
|
Lowlands is bezig met ze...
Die single klinkt idd erg lekker. Is idd een soort verlengde van Stone Temple Pilots, alleen dan wat harder. |
Die clip is in ieder geval wel gaaf.
|
Net clip van ze op letterman gezien, klasse gewoon.
Gewoon goeie, oude, meeslepende rock van de beste soort. Ik was haast vergeten dat dat ook nog kon :cool: |
Citaat:
|
klinkt tot nu toe wel goed
|
Hmm geef mijn portie maar aan fikkie. Dat die ene dude in Wasted Youth heeft gespeeld is wel geinig.
|
velvet revolver is vet, gister album zitte luisteren. klinkt cool
en g'n'r waren vet en stp ook. |
tu-du-du-du-du-duuu-du-du-du-du-du-du-du-du-yeah :cool:
hier wacht ik al veel te lang op. ff downen en volgende week naar de winkel stormen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar klinkt wel lekker (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hé. Dat is leuk. Alle nummers die ik downgeload heb staan niet op het album :|
|
Heb zojuist de maxi even gekocht, staan verdorie naast Slither 2 covers op; Bodies van de Sex Pistols en Negative Creep van Nirvana. Verwacht je een voorproefje van wat komen gaat , krijg je dat :| Mja, hij kan in ieder geval wel goed een brits accent opzetten.
|
Best een goede CD, Slither vind ik wel een van de betere, de andere klinken goed, maar ik zit te wachten wanneer "het mooie stuk" komt. If you know what i mean.
|
Citaat:
hij heeft teveel... en ik heb hem ook gedownload en op een cd'tje gebrand, maar nog niet echt goed naar geluisterd |
Ben benieuwd. Eens even wat downen.
|
Heb hem inmiddels een paar dagen en moet zeggen dat ie me zeker niet tegenvalt. Wellicht omdat mijn verwachtingen niet te hoog lagen, ik had geen zin in weer zo'n Audioslave anti-climax.
Fijne no bullshit rockplaat (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55. |