![]() |
eerste keer
Wat ik me afvroeg: hoe oud waren jullie toen jullie je eerste (echte) 'relatie' hadden?
En welke leeftijd lijkt jullie hiervoor ideaal? |
Op mijn dertiende kreeg iemand een serieuze relatie met mij.
Op mijn vijftiende kreeg iemand anders een serieuze relatie met mij. Op mijn zestiende kreeg ik een serieuze relatie met iemand, en dat was wederzijds. Ik tel alleen die laatste echt mee. |
Mijn eerste 'relatie' kreeg ik toen ik 15, bijna 16 was.
Nu ik bijna 17 ben heb ik weer een 'relatie' . En dankzij de dingen die ik van mijn 1e 'relatie' heb geleerd voelt het deze keer wat serieuzer aan. |
op m'n 16, voor die tijd ook nog nooit een vriendje gehad
|
Op m'n 14e mn eerste relatie, toen dacht ik dat het serieus was, maar na 6 maanden er toch genoeg van..
En dan vanaf mn 15 (en half :p) mijn échte serieuze relatie |
ik was 15 bij de eerste echte serieuze... en 16 bij die erna
|
Bijna 19
|
Toen ik één dag 15 was. Daarvoor ook relatie van half jaar gehad, maar die was voor hem serieuzer dan voor mij als ik er nu aan terug denk.
|
Vijftiende. En die relatie heb ik nu nog steeds, alweer bijna 4 jaar. (3 jaar, 10 maanden en een paar dagen geloof ik :) )
|
Mijn eerste vriendje kreeg ik toen ik net 15 was en dat heeft 2 maanden geduurd dusja opzich wel een "relatie" te noemen. Het was niet alleen handjes vasthouden.
En toen ik bijna 17 was kreeg ik een serieuze relatie. Maarja eerst altijd goed feesten&beesten :cool:, goed rondkijken en dan pas aan een serieuze relatie beginnen. |
17, bijna 18. Na 8 maanden was het over. Nu al weer 2 weken :D heel lief vriendje.
|
20 :|
|
Toen ik 16 was, daarvoor wel vriendjes gehad maar dat was niet echt serieus.
|
ik was 14 bij m'n 1e echte serieuse relatie, en die duurt nog steeds, ben nu inmiddels al paar maanden 15:)
|
Jeetje, ook al het zoveelste topic.
Ik was 15 toen ik eraan begon, was m'n eerste, ook met sex. Nu net vanmiddag uit..... 2 jaar en 2 maanden geduurd. |
14, heeft 2,5 jaar geduurd
|
16
|
Ik kreeg mijn eerste (en tot nu toe enige) serieuze relatie op mijn achttiende... en hij duurt intussen bijna 16 maanden.
|
16 was ik voor het eerst écht verliefd en had ik een vriendje, door hem ben ik ontmaagd en hoewel het niet een hele serieuze relatie was zie ik hem toch als mn eerste échte vriendje.
|
Ik heb nog geen Serieuze Relatie gehad. Wel verkering en geklooi.
|
Welke leeftijd hiervoor ideaal is?
Misschien wanneer je écht verliefd bent? |
op mn 13e leerde ik me vriend kennen en kregen we iets... serieuste relatie tot nu toe... :D
|
14.
|
Niet. :cool:
|
16 en een half...
|
toen ik net 15 was.
Beetje jong maar ik heb nu nog steeds met hem en het voelt super goed! |
Ik heb één serieuse relatie gehad en die begon 18 januari 2003 en toen was ik nog 16 jaar voor een paar maandjes, en deze heeft 14 maanden geduurd (naja bijna :)) en eindigde dus op 14 maart 2004 (zucht dat ik dat weet :D *grinnik*) toen ik 17 (bijna 18) was.
|
Citaat:
|
Er is één jongen geweest die ik mijn vriendje heb genoemd en dat was toen ik 18 was en het duurde ongeveer een maand. Het was wel een relatie maar ik vind dat het te kort geduurd heeft om het echt een serieuze relatie te noemen.. Nu zie ik hem wel als m'n ex-vriendje, maar ik denk dat ik hem later niet als mijn eerste serieuze relatie zal noemen.
|
hm, serieuze relatie? nooit gehad
|
16
|
3 maanden voor mn 16e verjaardag. en dat duurt nog steeds. daarvoor geen vriendjes gehad. en deze relatie *ik gebruik toch liever 'verkering' voelt gewoon goed.
|
Ik was nog net een maand 19 toen we iets kregen.
|
Ik kreeg mijn eerste serieuze relatie toen ik een maand voor m'n vijftiende verjaardag zat. Die relatie heeft een dik jaar geduurd.
|
Ik geloof dat ik ergens in de 20 was. Of 18 of 19, dat zou ook nog kunnen.
|
nog nooit echt jah, een half jaar geleden toen ik 16 was maar ik vond het verschrikkelijk.
denk 18/19/20 dat dat bij mij wel geschikt zou kunnen zijn. |
op mijn 16e (bijna 17..) had ik een echte serieuze relatie, en nu nog steeds gelukkig!!! :)
|
Op mijn 16e, ook bijna 17. Is nu koud 4 maanden uit.
|
Op m'n 16e. Daarvoor allerlei verkerinkjes gehad, die niet echt iets voorstelden...
|
Toen ik net 16 was.
|
Op mijn 18e.
|
Toen ik 16 was. Alleen voor hem bleek het minder serieus te zijn dan het voor mij was, maarja.
|
Toen ik 16 was, ongeveer anderhalve maand voor m'n 17e verjaardag.
|
2 relaties gehad.
alle 2 niet echt serieus :| |
13 & dat duurde bijna 2 jaar.
|
toen ik 1 was.. t duurde maar 3 maanden ofzo, maar het was wel serieus :)
|
Toen je 1 was? Jij bent er vroeg bij. ;)
|
op mijn 16de, 1 maand geleden :D
:o |
de relatie die ik op dit moment heb, is de eerste echt serieuze. k ben nu 17 overgens, bijna 18.
XX |
Citaat:
daarvoor al hoop gekloot ed. Maar nu het dan toch al 4,5 maand iets is, en ik niet denk dat het snel over is, noem ik het toch voorzichtig serieus! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17. |