![]() |
[TK] TFT Monitor 17" (Samsung 172X)
Te koop:
Samsung SyncMaster 172X 17" TFT Monitor Max res: 1280x1024 Responstijd: 12ms Is twee weken oud, maar omdat ik even vergeten was dat ik nog een vakantie moest betalen moet ie nu al de deur uit :(. Het is echt een schitterend ding zoals je op de afbeelding kunt zien. Scherm is bijna perfect; slechts 1 pixel is gelockt in off (dat wil zeggen dat 1 pixel dus niet aangaat, maar daar zie je zo goed als niets van). Bevat geen dode subpixels! http://www.abc-informatiksysteme.ch/...msung.172x.jpg Dit ding heeft me 535 euro gekost, dus svp wel een beetje redelijk bieden. |
euh... 1pixel die niet aan gaat IS toch een dode pixel?
|
Ja maar geen subpixel
|
hoeveel pixels vormen een subpixel dan? :p
|
Ok we gaan lekker bijdehand doen met z'n allen; ok dan!
Ik bedoel dus: kapotte subpixels wil zeggen dat er een rode, blauwe of groene pixel continu AAN staat. En dat is dus niet het geval. Neem aan dat het nu wel duidelijk is maar wil het ook nog wel ff spellen als het nodig is. *blaat* |
hmmm... ik ga morgen kijken voor een nieuwe pc, ik ga daar ook even informeren of ik wat van de prijs af kan dingen als ik een nieuwe monitor erbij aanschaf. Ik laat het morgen weten...Anders heb ik er wel 375 voor over.
|
Je hebt hem net twee weken en toen bedacht je je dat je hem toch niet wilde? Kun je dan niet je geld terugkrijgen, of ben ik nou zo simpel?
|
Had m verdiend met een programmeerklusje, was zwart dus uitbetaling in geld was niet mogelijk. Alleen nu zit ik dus in de problemen met het betalen van m'n vakantie dus moet ik helaas deze monitor maar verkopen :(.
|
Citaat:
|
''Dit ding heeft me 535 euro gekost''
"Had m verdiend met een programmeerklusje, was zwart dus uitbetaling in geld was niet mogelijk'' :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar van dit zaakje klopt volgens mij niet veel... |
Citaat:
Heb ik echt te vaak de laatste tijd... Geen idee hoe het komt... |