![]() |
The Datsuns
Wie heeft er ook zo van genoten? Ik wel iig... heerlijke muziek
www.thedatsuns.com nrs - motherfucker from hell - fink to the man - harmonic generator |
Zeker, Datsuns zijn een leuke band om live te zien. Ik vond ze vorige jaar op Werchter iig super goed, en volgens mij nu op pinkpop ook wel.
|
gezien op lowlands
leuk, maar niet iets waar ik speciaal heen zou gaan of wat ik thuis beluister |
ik hoop dat ze hier es een keer te bezichtigen zijn een in een club
|
heerlijk zou ik het niet noemen. maar heb ze twee keer live mogen zien en dat was best vermakelijk.
|
Heb ze ook 2 x live gezien, leuke show wel. Ook puike nummers.
|
ik vind hun concerten wel vet , cd's kunnen me niet lang boeien
|
dope band 2 of 3 jaar gelee in grunnen gezien. goeie plaat ook.
|
Citaat:
|
ik wacht nog tot ze hun naam veranderen in The Nissans
|
Ze zijn wel koddig
|
Vette band. Live ook goed en op cd ook wel. Heb nog een drumstokkie van vorig jaar. Ze staan 11 oktober in de Melkweg. Als je dan niet kan komen ze vast nog wel een x want ze touren zo'n beetje non stop.
|
die moet ik nog uitchecken, is het gruizige rock 'n roll?
|
Citaat:
|
Goede en muzikaal sterke band voor zover ik dat heb gezien op tv van Pinkpop, zeker even in de gaten houden (Y)
|
Vond ze koel op Lowlands, ik heb een cd, maar die heb ik nog nooit geluisterd..
|
Volgens mij heb ik daar laatst een nummer van gehoord, geen idee meer welk, maar het klonk leuk. Verder ken ik die band eigenlijk helemaal niet..
|
Heb ze vorig jaar gezien op Lowlands, en daarna meteen de CD gekocht. Ik vind ze heel erg cool. En Dolf de Datsun heeft Nederlandse roots, dus dat is ook wel eh..leuk.
|
Leuk op Pinkpop idd...
|
*Zucht*
Die heb ik al 2 jaar ofzo, wel leuk, toevallig ben ik hem nu aan het luisteren, nadat ik ze op pinkpop heb gezien...... Coole nummers zijn: MF from hell Lady Harmonic generator What would I know At your touch You build me up Freeze sucker Nieuwe cd trouwens nog niet gehoord |
Citaat:
|
Citaat:
|
en jij loopt achter
|
whatever man , je bent zooo fantastisch.. dat jij the datsuns eerder kende! ik ben trots op je
anyway.. ik heb net kaarten gekocht voor het concert in de melkweg! |
Vond die paar nummers op tv niet zo heel mooi eigenlijk...
Kaisers Ochestra was wel vet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
gezien op lowlands, vette shit :)
|
ok wie gaat er 11 oktober naar the datsuns?
|
waar?
|
in der melkweg
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |