![]() |
Aanslag op Vrijheidsbeeld, duizenden doden
Vrijdag 11 Juni overdag.
Te snel, andere dag in de week? Wie komt? Wat doen we? |
:eek: Pats Boem, meeting
|
ja :)
|
niet vrijdagavond, dan kan ik niet :(
|
overdag zegt ie
|
Derstraks zeiden we toch donderdag :confused:
Ohh well, vrijdag sounds fine. Kunnen we mooi bespreken waarop we de dag ervoor gestemt hebben (y) |
Citaat:
Dan is het nog even afwachten....ik zit midden in een project. Maar als het in Amsterdam is kan ik altijd later nog komen :) Den Haag of Utrecht lukt ook nog wel, maar veel verder moet 't dan toch niet zijn. |
t is natuurlijk Amsterdam.
Dat heb ik even ondemocratisch besloten :cool: zoals gewoonlijk. |
Citaat:
|
Up
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eindelijk is die zombie dood
hoera voor de aliens (y) |
up
|
Instant meeting?
Cette une bonne idée:) |
Citaat:
|
Citaat:
en ik deed nog wel een Frans schriftelijk examen als extra toelatingseis voor de uni vandaag:o |
Citaat:
Ga je Frans studeren? |
what about 5 juni hartje politiek Den Haag? *grin*
:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan moet ik al demonstreren :(
|
Citaat:
|
Ghehe.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
eindelijk een wijze fb die zich neit heeft laten beinvloeden door dit door joden geleide forum |
Citaat:
|
dacht ik het niet........
Die Russen lokken het uit kan helaas niet naar de meeting. :( |
Ik kan vrijdag en dit weekend écht niet, ik moet eigenlijk elke beschikbare minuut leren. Toevallig zit ik nu op het forum omdat ik afleiding nodig heb van de hele dag leren. :(
|
:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bovendien in de afgelopen eeuw was hij nog geen president :) |
Citaat:
|
Welja, het werd weer eens tijd. :)
Citaat:
|
Dit forum verdient een slotje. Niet zomaar een, maar zo'n een waar ze zeecontainers mee op slot doen.
|
Citaat:
Ik heb m'n rijbewijs deze week gehaald... En onder het mom "ik moet nog wat oefenen", mag ik de auto van m'n ouders vast wel lenen... Zeg maar wanneer en waar... En als ik iemand moet oppikken, geen probleem! |
Gimme More Beer; Je humor is verpletterend.
|
Citaat:
|
Ik neem aan zo rond 12 uur op het CS. Amsterdam is best kunt avex l'auto
|
Citaat:
|
Kan het ook iets later dan 12 uur? Twee uur ofzo?
|
Citaat:
En ja, het kan eventueel ook later :|. |
Citaat:
Heb je geld? :D |
***UPDATE***
Bush ontkent betrokkenheid bij aanslag van onze verslaggever ter plaatse De UFO die gisteren een schokgolf over de wereld veroorzaakte door de russische president Poetin te doden deed dat vanochtend wederom. Uit nadere bestudering van de foto's en videobeelden blijkt de gelijkenis met vliegende voorwerpen die zijn waargenomen boven Rosswell, en kort geleden ook boven Mexico. Reeds een halve eeuw gaat het gerucht de ronde dat de Verenigde Staten een geheim project heeft lopen om met behulp van buitenaardse technologie eigen UFO's te bouwen. Deze geruchten zijn echter nooit bevestigd. Nu valt op de beelden te zien dat de moord gepleegd werd vanuit een voorwerp dat met exact de zelfde snelheid zich voortbewoog als de geheimzinnige objecten boven Rosswell. Ook de kleur, gecorrigeerd naar weersomstandigheden, en het geluid, lijken volgens ooggetuigen overeen te komen. Het Kremlin maakte dit deze ochtend bekend. Bush kwam al snel met een reactie, live uitgezonden op alle tvkanalen in de wereld. Zo zou het project niet gericht zijn op het fabriceren van vliegtuigen, maar zich richten op vernieuwende communicatiemogelijkhden. Hierover kon hij echter niet uitweiden in verband met de staatsveiligheid. -> pagina 2 |
Citaat:
gefeliciteerd h0m000 :] Dus als ik een keer naar een concert in duitsland wil, dan breng (en haal) jij me? :cool: Zo hoort het (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36. |