![]() |
heb jij een neuscomplex?
nou?
en zo ja, vertel me wat er mis is met je neus! |
nou ja
|
ik heb ja gestemd.
|
ja, maar ook een neusfetisj :bloos:
wie is er in voor een nacht vol gepassioneerde heftige neussex? |
mijn neusgaten zijn te groot en als ik met mn vinger tegen mn neustopje duw ben ik net een biggetje (n)
|
Citaat:
|
mijnes hebben dat ook maar dat komt door een bloemkookknuffel van vroeger :mad: :|
|
:d
|
Citaat:
|
ik had t er net over op msn dat ik best een gekke neus heb.
ja dus. |
:(
De Sarah Connor Foundation sympathieert ook met U! |
/sympathiseert?
|
Nee, mijn neus is perfect. Niet te klein niet te groot. Niet te smal niet te breed. Geen wipneus en ook gewoon gelijke neusgaten.
:) |
ooo!
fotos mensen, fotos! |
ik vind m'n neus lelijk :(
|
Citaat:
ps dit word echt niks meer ik ga slapen *neusjes all around* |
Citaat:
misschien moeten we langs de deuren voor geld voor onze neuscorrecties. |
ik heb ongeveer zelfde als exo..
neus complex.. maarrrr,, neusen konnen ook verdomd sexy zijn :bloos: |
ja, ik heb een joodse kokker, een beetje een haakneus, heel lelijk.. (n)
|
Ik heb een goeie neus.
|
mn neus :| :| :( (n)
|
jaa, m;n neus is breed en dikkig bluh (n)
|
Citaat:
|
nee, absoluut niet
ik zou mijn neus echt neuken als ik het kon |
ik heb een pinoww :(
|
ja ieuw, heb zon haakneus :(
|
Hij is te groot, staat scheef en is niet geschikt voor septumpiercings en door dat geval zie ik er dik retarted uit als ik een zonnebril opzet. :|
|
Uuh nope ik vind mijn neus prima zo :cool:
|
Ik haat mijn neus (n)
het is echt zo'n dronkenmansneus in de winter is ie rood van de kou en in de zomer omdat ie verbrand is. :| |
mijn neus is jaren terug eens gebroken waardoor die scheef staat. dit heeft tot gevolg gehad dat ik mijn neus niet naar rechts kan buigen en helemaal plat kan klappen naar links. en nee ditt komt niet door witte poeiers die ik er door gejakkerd heb want dat doe ik niet :D maar boeie het is mn neus maar dus nee ik heb geen neuscomplex :p
|
mijn neus is een aardappel (l)
enne schimmel. volgens mij lijkt iedereen op een biggetje als ie z'n neuspuntje omhoog doet? |
Ik had ook een neuscomlex (ik ben er redelijk overheen gegroeid) :bloos: Ik heb een muizenneusje :|
|
Ha. Mijn neus is goed :)
|
Ja. Hij is lang, krult omhoog, kheb grote neusgaten en je kan er recht inkijken.
Maar ach :D Je moet ergens een complex over hebben right? |
Mijn neus is best wel normaal :o Echter heb ik toch soms 4 dagen afschuwelijke jeuk dat ik de hele tijd moet wrijven als Wiki de Viking :(
|
Ja mijn neusgaten zijn bij de schedel uitgang te klein waardoor ik zeg maar permanent verkouden ben wat benauwdheid tot gevolg kan hebben :s
|
Heb ook ja gestemd, mijn neus is zo bollig en rond, niet dat ik nou een michael jackson-neus wil, maar een beetje meer shape is niet ongewenst zeg maar :|
|
nee. ik heb een klein beetje een wipneusje. ik heb een lieve neus. <3
|
ja een beetje: hij wipt, en is meestal rood :o
|
Mijn neus is groter dan de rest van mijn hoofd bij elkaar. :/
Ja dus. |
Citaat:
|
een beetje, hij heeft een beetje een gekke bobbel :o
|
nah eigenlijk ben ik best tevreden over mijn neusje
maar tis wel irritant als ik lach en iemand maakt dan een foto van mijn zijkant. dan kan ik nog wel s op een heksje lijken :p |
een beetje
op sommige fotos is ie lelijk:D maar niet echt nee... |
ja, mijn neusgaten zijn driehoekig (volgens mn zusje) t is een beetje biggetjus achtig.. en er zit in het midden zown spleet (dat waar die botjes van de twee neusvleugels bij elkaar komen, aleen dat is bij mij zichtbaar en bij de meeste mensen niet, het is niet lelijk ik erger me dr alleen maar aan,
maar voor de rest mijn neus past wel bij mij!! :o |
Ja
hij is lelijk :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zou maar 'ns wat aardiger gaan doen tegen je neus, stel je voor dat ie er opeens niet meer was! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |