![]() |
Ali B - Joden
Wie kent het liedje van Ali B - Joden?
En wat vind je er van. Ik vind het een zeer rasistische liedje. Ik citeer: De allochtonen zullen jullie komen doden. Hamas, hamas, joden aan het gas. Sadden Mossein is the best. Fuck the joden, te vieze joden. Hoezo rasistich |
Hehe :P Is die echt van Ali B?
|
lijkt me niet.
dat is toch wel een vrij verstandige jongen. |
Ik vind die nieuwe clip een beetje matig. Het is goed dat ie meer van zich laat zien, maar die zingende neger in het refrein is crappy. De raps zijn wel weer redelijk cool en ook de video vinnik wel oke doch cliche.
|
Citaat:
dat is toch een nummer van NAG (nieuwe allochtoonse generatie) met een dikke politieke rel eromheen op volg je het nieuws nooit? |
ps: kan je aub van rasistisch racistisch maken?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
verder zijn politieke rellen nooit zo heel erg, misschien een mediarel?? ;) |
O ja.hadden ze een gesprek met die kerel die er toen uitgestapt
is ..Re-tard :D |
Citaat:
nuff said, mad props to tha NAG |
Ik heb echt een hekel aan de N.A.G. maar dat maakt niet uit, lekker boeiend dat ze zulke teksten schrijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ahahah ALI B
die kerel woont hier in almere, een paar minuten van mijn huis af. zijn nieuwe cd heet 'ali b - verteld over het leven op de straat.' almere.. wowhey, dan heb je het ook werkelijk zo zwaar op de straat joh! het is net the bronx! hahahhaahahahhaahahaaahahaha |
Citaat:
De enige negers die kunnen rappen over hoe zwaar het leven is worden toch niet ontdekt dus het is allemaal zware bullshit |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik kan ze nu niet sturen want ik zit op m'n werk |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind Ali B een sukkel, maar die tekst is niet van hem
|
Op Kink lieten ze dat stukje een keer horen en het klonk wel verdacht veel naar Ali B die het zei. Maar goed die kerel lijkt me sowieso nogal dom, bij de zwakste schakel maakte hij ook een zielige indruk.
|
Citaat:
|
alles van NAG is sowieso aan te raden als je flink wilt lachen (Y)
|
Wat deed ie bij de zwakste schakel allemaal voor doms dan?
|
Volgens mij kon ie niet zo goed verkroppen dat de rest een 3 keer zo hoog IQ had
|
Citaat:
want er zijn volgens de rassenleer meer semieten die arabier zijn dan jood, dus dan zijn die lui min of meer anti-zichzelf... |
hij wist jantje smit wel leuk te dissen, bij de zwakste schakel. ben alleen vergeten hoe... hmm...
iemand die t nog weet? |
Citaat:
|
ja, dat is geen Ali B, maar NAG.
je kunt et wel op zijn naam vinden op kazaa.com, dat staat daar dus vekeerd ik vind Ali B wel grappig hoor, vooral Ali B- Alilas- Ali Baba.. :D die is (y) |
Haha, de N.A.G... zet die kutmarokkaantjes dan meteen ook maar aan het gas, bah wat een inferieur groepje zeg.
|
Citaat:
|
Citaat:
zo beter :rolleyes: |
Citaat:
wtf, is dat iets nieuws? Iemand over een hoop gooien? |
Citaat:
|
Omg! , check die site. Wat een ongelofelijk stelletje kneuzen :eek:
|
Citaat:
Verder is het natuurlijk mijn narrow-minded mening waar niemand op zit te wachten, niet dat dat mij iets interesseert. (Y) |
Nah, die gast dan die die site gemaakt heeft :D
|
Geniale site, helaas is 'ie bij mij spontaan offline. :(
|
Citaat:
iek niet schnap |
Citaat:
Ach meer dan genoeg, alleen ken jij ze natuurlijk niet :rolleyes: Maar inderdaad, jouw mening :o ! |
Citaat:
nou weet ik het nog steeds niet, wat heeft generaliseren met 'op een hoop' gooien te maken. Verder zal ik het nummer eens downloaden, dan kan ik het (waarschijnlijk) afkeuren |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dan moet je echt wat aan je 'Nederlands' gaan doen.. het wordt, vooral de laatste tijd, best vaak gebruikt namelijk..in de media |
Zo te zien een hoop mensen die geen enkele buitenlander kennen, houd dan aub je mond erover want je kent alleen de verhalen uit de media en niet hoe fijn velen wel kunnen zijn
|
Citaat:
kuch......'in' de media. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06. |