![]() |
Het is voor bij :) :)
Eindelijk nie meer leren :)
Lekker 3 maanden vakantie :) |
Haha dit zijn de topics waar ik op zit te wachten :) vandaag al meteen goed begonnen met een halve winterslaap :D
|
Jaaaaah :D
|
lalalaaaaaaaaaaalalalaaaaaaaaaaaaaaaa lalalaaaaaaaaaaa lalalaaaaaaaaaaaaaaaaa
niet meer leren ole oleeeeeeeeeee. nu alleen maar stressen ole oleeeeeeeeeeeeeeee tot de uitslaaaaaaaaaag ole oleeeeeee :rolleyes: :D |
En nu hopen dat iedereen geslaagd is:D
|
Eindelijk. :cool:
|
en toch voelt het vreemd:(
|
Jep, ik denk dak na de eerste feesten wat meer besef heb dat het over is
|
Citaat:
|
Morgen nog boeken inleveren en dan 2 weken vakantie! (tot uitslag en cijfers ophalen:))
Ben wel erg benieuwd naar mn cijfers, twee weken duren me wel iets te lang :o |
Ik voel me Leeg! :)
|
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeah! Eindelijk! :D
|
vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Citaat:
|
Tjah kben morge pas klaar, maar dan ok vakantieee. :D
|
hehe, EINDELIJK.... wel kut afgesloten met ak... veelste moeilijk (n)
|
ik besef ut nog niet helemaal....
|
ik besef op zich wel dat t voorbij is, alleen nog niet dat de middelbare school nu helemaal voorbij is.
Heb trouwens afgesloten met een lekker makkelijk examen scheikunde 1,2 :D En nu genieten van een supervakantie :) |
Wel een raar gevoel, dat het nu gewoon voorbij is. Dat je alleen nog op school komt om je cijfers te bekijken en voor je diploma-uitreiking. Maar ook wel lekker :cool:
|
Klaaaaaaaaar!!!! Wat een triomf-gevoel zeg :D
Heerlijk om ook echt voor je laatste examen het beste cijfer van allemaal te halen :) |
Ja, geweldig!
Ik vind nog wel heel vreemd, het idee dat ik niet meer hoef te leren. Wel jammer dat het nog 15 dagen duurt voordat ik de uitslag krijg... |
Ik geloof dat het nog niet helemaal tot me doorgedrongen is... :|
|
YAHOOOOOO :D :D :D
Morgen lekker uitslapen en bbq-en op een verjaardag :cool: Toch vreemd gevoel hoor, Ik heb een tijd op die school gezeten en nu hoef ik niet maar :s |
Ik heb nog een onwijs raar gevoel... :|
Dat gewoon niets meer hoeft, dringt nog niet echt tot me door... Tzal nog wel komen ;) eerst maar es dat papiertje :o |
fijn hoor eindelijk vakantie. Eindelijk van die rotvakken af en eindelijk studeren in de vakken waar je echt voor wilt gaan en niet die andere domme vakken die wel verplicht waren
--> ik besef eigenlijk nu al, ondanks dat het pas de eerste dag is dat ik vrij ben, hoeveel ik mn klasgenoten ga missen, maar gelukkig bnetsaat er nog zoiets als msn |
Jottem! :D Heb morgen nog Spaans, maar het vakantiegevoel heeft nu al toegslagen! Echt géén zin meer. :o
|
Ik ga beginnen met het buitensporig drinken van alcoholische versnaperingen.
|
Citaat:
Citaat:
Maar ik ben verder wel blij! |
het is afgelopen vandaag de laatste gehad wiskunde B (havo voor degene die rare stuiptrekkingen krijgen in het uitgeruste hoofd :p)
Het voelt wel raar. morgen de boeken inleveren + kluissleuteltje. en het is echt voorbij. Ben wel blij want ik ben volgens mij wel geslaagd aangezien ik alles wel voldoende heb gemaakt maar toch nog wel een beetje stressen voor de uitslag. Na de uitslag is het echt voorbij ik hoef als alles goed loopt nog maar 3 keer op school te komen. |
Citaat:
Ik ben vandaag echt helemaal ontspannen en vrolijk, het zit er nu echt op! |
Nou kan ik dus eindelijk al die dingen gaan doen die ik de laatste maand op een blaadje bij heb zitten houden. Dat wordt dus veel films kijken, CD's kopen, eindelijk eens naar de kapper, kortom, er heel wat geld doorheen jagen. :D :o
|
Eindelijk :) nu nog wachten op de uitslag..al maak ik me niet echt zorgen, me vriendin weet al zeker dat ze herkansing moet, das wel weer wat minder..
|
* :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d *
eindelijk |
Citaat:
ik ben 99% geslaagd :D :D het voelt heerlijk........... ff nix leren...geen school.......... je kunt doen wat je wilt je hebt al de tijd.... :D ik zal zeggen , geniet maar.....! :D |
hehe, ik doe echt helemaal NIETS meer wat school betreft het komende jaar. :D
|
Ik heb vannacht gedroomd dat ik vandaag op school 2 presentaties van een half uur moest houden en dat ik vergeten was ze voor te bereiden :(
Gelukkig werd ik wakker :) |
Citaat:
zeker niet als je net klaar bent! |
Pff, eindelijk. Als laatsten van heel de school hadden wij vanmorgen met z'n dertienen nog een examen maar ook die is nou achter de rug. Ik ben dus helemaal klaar :)
En dat voelt ontzettend goed!!!!!!!! :D Nou lekker vakantie vieren! |
welke examens waren er vandaag dan?
|
VWO - Spaans en TekenenHandvaardigheid ofzo?
|
Ben echt blij dat het over is ja.... :)
Alleen nu nog zenuwachtig voor de 17e |
Ook ik ben klaar eindelijk. En gezakt. Ohyeah..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*voelt zich vrij*
heerlijk :) |
Sweeet :)
Jah, ben wel blij. Aan de ene kant. |
en nu nog twee weken wachten op de uitslag zucht :(
|
Gaat iedereen hier eigenlijk sowieso herkansen?
|
Slagen is relax.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |