![]() |
Aardrijkskunde Moeilijk!!!
excuses
|
Je kan je topic ook verwijderen door op wijzigen te drukken en bovenaan verwijderen aan te vinken :o
|
maar hij was wel moeilijk ja... en ik waarschijnlijk ook niet genoeg punten. ik moest een 4,3 voor een 5,5 en zover ik kon nakijken heb ik een 4,1... tenzij de norm omhoog gaat. naja, en anders is het een 5, jammer dan ;)
|
hij was echt moeilijk idd! ik moest een 5.8 halen voor een 5.5 (ja ik stond een 5,2) en ik zit nu op een 4.3 wat k voor ak heb gehaald, afgerond is dat een 5.. dus ja.. slechter sta ik iig niet ;)
|
ik heb denk ik wel me 4,2 die ik nodig had alleen sommige vragen die bakte er dus totaal nix van ... bij die ene vraag beginnen ze ineene te lullen over een uiterwaarde :s jah alsof je dat ook echt duidelijk ziet op dat kaartje dat daar een uiterwaarde zit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de norm ligt toch wel op 0,7 of hoger mag ik hopen....
|
bij vraag 1, is afstandsverval daar ook goed?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha jep kheb denk ik ook men 4,2 (y)
|
was zeker wel te doen,blij dat ik er geen uren in gestoken heb, allemaal kennis en weet dingen,niks leer zooi
|
ik moest 4.1 en die heb ik niet... :bloos:
|
pfff hallo zeg wat een vergezochte antwoorden allemaal zoals die van vraag 31!
dat Annen op een es lag ofzo.... :| Ik heb minimaal een 4,4... moest een 4,3 voor een 6 :D |
Citaat:
|
Citaat:
welke normale HAVO scholier weet nou zoiets...? |
tussen de 4 en de 5,5, moest een 4,5 hebben voor een voldoende dus hopen maar :)
vond m echt moeilijk/vaag/vreemd |
ja, k heb bij die vraag over uiterwaarden wel een heel verhaal dat ie de ecologische hoofdstructuur in de weg zit door allerlei blaat over kerngebieden, verbindingszones, etc die nu niet op hun plaats terecht kunnen, maar van uiterwaarde heb k idd nog nooit gehoord :/
|
wat een kutexamen was dit..
holy tyfus! ik kende het gewoon nog redelijk ook.. beginnen ze te zeiken over uitwerwaarden, essen, fluviale schalen, de theorie van ullman,.. kom op zeg.. wat een gelul.. niks leerwerk.. ik heb tussen de 3,5 en de 5,0... en ik moet een 5,0 hebben voor een voldoende.. nou dat is me dus niet gelukt hea.. :o volgens mij ben ik gruwelijk gezakt voor wiskunde, eco én aardrijkskunde.. v**d**** :mad: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21. |