![]() |
Groovie Ghoulies in Velvet
Dinsdag 8 juni, dat is aanstaande dinsdag. Dan spelen de Groovie Ghoulies een kleine gratis set in Velvet Music in Rotterdam. Het begint om 17.00 uur. Gezellig toch op een dinsdag middag? Het is natuurlijk nog veel gezelliger als jullie allemaal komen. Komen dus!
Hier is het adres: Velvet Music Rotterdam Oude Binnenweg 121a Rotterdam www.groovie-ghoulies.com www.stardumbrecords.com |
ik ben niet van de partij al zijn optredens van the groovie ghoulies altijd wel gezelig maar ja t is wel in rotjeknor en das me iets te ver
|
Komen we ff langs...
|
ja, maar de rotterdammers onder ons...
|
In de velvet??? WTF, daar kan je meestal geneens lopen. Hoe past daar in godsnaam een band in?!
|
superband!
maar ik ben werken ;) |
Vet !
Maar ik moet dan werken. :( Ach, ik ga ze toch binnenkort sowieso zien. (ook in Rotterdam, op dat Streetteam-festival) |
In doornroosje komen ze geloof ik ook.
|
Citaat:
http://www.streetteamfestival.nl/streetteamfestival/ |
wat is het voor iets, dig ik dat?
|
poppunk
met liedjes over monsters, vampieren, chicks, vleermuizen enzo... |
Citaat:
|
Maar dan snap ik nog steeds niet waar die gasten moeten spelen met al hun apparatuur...
|
He cool de Velvet die ken ik :D :cool:
Groovie Ghoulies dat klinkt wel hip (y) Zal 'ns wat neerladen. |
Misschien ga ik wel als mn toetsen dan afgelopen zijn.
|
Citaat:
|
Naja als ze beneden of boven die bakken/tafels in t midden weghalen moet t kunnen. "Al hun apparatuur" is wat overdreven. Kit, 3 amps en een pa. Klaar.
Ik moet werken anders was ik wel gekomen. |
hehe, cool, dan kom ik wel even kijken. blijft lekker lang licht nu dus daarna terasje is ook fijn. :)
|
yep, rotown ;-)
|
Citaat:
je hoeft niet rond te kunnen rennen ofzo, gewoon staan en spelen. |
Melief Benduuuuuuuur!
|
Hoe was het eigenlijk, want ik was het met m'n domme kop helemaal vergeten (Stom! Want ik verveelde me echt de tering op dinsdag)...
|
was dope. ze speelden buiten, voor de velvet. dus lekker biertjes halen bij de cafe's aan de overkant.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:25. |