![]() |
heb jij dit ook?
IK heb af en toe dat ik echt niet zonder chocola kan en dus een reep moet eten, bijvoorbeeld als ik ongesteld moet worden of als ik voel dat ik energie te kort kom. Hebben jullie dit ook wel eens? Of misschien met ander eten?
|
verslavend spul, dat chocola... :bloos:
|
Soms heb ik het wel dat ik enorm sta te trillen dan weet ik dat ik wat moet eten, niet speciaal chocolade daarom. Dat is een signaal dat ik te weinig heb gehad ofzo.
|
Citaat:
ja dat kennen we allemaal (y) of gewoon geen zin in normaal eten hebt omdat je toch meer energie kan vrijmaken voor eten dat je wel lkkr vind |
tuurlijk iedereen heeft dat wel is.
|
Ik ben altijd vrij licht ongesteld en voel me dan ook nooit anders ofzo. Ook qua eten niet. Ik heb weleens eetbuien maar dat is meer als ik me kut voel o.i.d. Tis dan ook niet per se chocola ofzo.
|
Heel soms dan heb ik eens zin in chocolade, maar dat is echt onregelmatig ofzo. Zit niets achter. Het is gewoon lekker.
|
Van chocola krijg ik (een beetje) energie.
|
Ik heb altijd wel zin in chocolade. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee heb ik niet echt. Alleen heb ik het laatste half jaar altijd voor het slapen gaan honger. Dan eet ik nog altijd een broodje of een cracker of als er nog een zak chips open ligt dan eet ik ff het restant op :D
|
Ik ben echt addicted aan M&Ms en Rolo's :p
|
Ik heb heel soms zin in chocola. Dat is niet omdat ik ongesteld moet worden, maar het is gewoon lekker.
|
Citaat:
|
Ik heb toevallig laatst gehoord dat al die werkingen van chocola (zoals vrolijkmakend en als aphrodisicum ed) zo licht zijn dat ze eigenlijk te verwaarlozen zijn. Het is dus gewoon placebo-effect.
Het werkt echter nog steeds :D I LUVVVVV CHOQLAT!!! |
niet echt, maar als het voor me neus ligt kan ik er niet vanaf blijven.
ik heb trouwens wel dat als ik een week ofzo geen chocola meer heb gegeten dat ik er echt naar snak |
Ik heb het regelmatig wel eens dat ik ongelooflijk veel zin heb in iets.. maar om nu echt te zeggen dat ik het moét eten..
soms moet ik wel eens iets eten,omdat ik gewoon te hard sta te trillen ofzo :) |
nee, ik heb dat niet
|
Ik vind chocoladeroomijs lekker
maar zon reep ofzo nee (miss een keer een stukje als het langskomt) maar verder vind ik het niet echt speciaal ksnap allicht al niet wat mensne (vooral vrouwen) met chocolade hebben |
Citaat:
|
Ik heb ook wel altijd zin in chocolade :bloos:
Haha echt gewoon goddelijk ;) En ik snap ook niet waarom :confused: |
Soms. (n)
|
Soms heb ik wel enorme trek in chips, chocola en dergelijke. :(
|
chocolade niet....ships en drop wel :D
|
Ik heb nooit dat ik specifiek heel heel erge zin in 1 soort eten heb en verder nergens in, eigenlijk. Ja soms met roosvicee maar dat is drinken.
|
nee hoor :)
|
ja, ik moet zo vaak chocola
als ik me een dag niet in staat voel om te eten wint de chocoladeverslaving het vanzelf na enkele uren |
Ja, ik ben serieus een beetje verslaafd aan chocola, volgens mij...
|
Ja, heb sowieso altijd wel trek in chocola. Heel erg trek :).
|
Als ik ongesteld ben of moet worden heb ik altijd trek in ongezonde dingen maar dat hoeft niet perse chocola te zijn.
|
Soms.
|
Ja van die vlagen ... heb ik soms ook, hoewel ik chocola eigenlijk bijna niet hoef. Heb het met andere soorten eten.
|
Ja dat heb ik ook. Als ik ongesteld ben of als ik niet goed in mijn vel zit. :o
|
Nee, ik het niet zo op chocola ik eet dan meestal chips;)
|
Nope, zonder kunnen heb ik niet....
|
als ik ongesteld moet worden/ben of ik me kut voel dan is chocolade nog meer welkom dan normaal!!
De perfecte combie voor een freetbui: paprika chips (lay's) muntdrop en melkchocolade met hazelnoten!! dan heb je echt alle vetten enzo wel weer binnen!! |
Citaat:
|
wel eens gehad...
had ik echt last van wisselend humeur, hoofdpijn, moeheid, honger, zweten, duizeligheid en beven echt kei vaag :s |
Citaat:
Aan mij geven natuurlijk. :o Als ik echt wil trippen neem ik een overdosis chocola. |
Citaat:
|
niet zo vaak, maar dan zeker niet met chocola :)
|
Ja heb ik vaak savonds rond een uur of 8 :cool:
|
Ik eet/drink elke dag wel iets wat chocolade bevat. Zo drink ik elke dag wel een glas chocomel, eet ik een boterham met chocoladepaste, eet ik er een chocoladekoeje bij en een stukje chocolade ofzo :P Ik ben te verslaafd :(
|
ik heb precies datzelfde met chocolade!! echt heel erg..... als er geen chocola in huis is en ik snak ernaar dan eet ik uit het hagelslagdoosje..... :o
maar ik ben nu al 2 wk ofzo ermee gestopt *trots* :D effe kijken hoe lang ik dat volhoud....... |
eigenlijk heb ik daar helemaal geen last van, gelukkig niet. Al is chocola wel erg lekker :)
|
Tis hier grappig hoe je lichaam soms aangeeft dat je een tekort hebt van een bepaalt voedingsmiddel. Bijv. tekort aan suiker en je krijgt zin in iets van chocolade of ander zoetigs. Zin in chips: tekort aan zout.
Nou ja, dat is natuurlijk niet altijd zo, maar zo af en toe. :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51. |