![]() |
Heeft iemand wel eens meer gezien van je
dan ie mocht zien? :D
Naakt, of de buurman die je in je ondergoed zag? :D Vertel! |
Marit...
|
Citaat:
|
Citaat:
:D :o |
Vast wel, mensen die langsliepen terwijl ik net in ondergoed door huis liep ofzo. Of alleen met handdoek omdat de telefoon ging toen ik net onder de douche vandaan kwam.
Familie voor zover ik weet niet |
ja
|
Vast wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Offtopic reacties zijn verwijderd. Ontopic blijven dus.
|
Euhm.. Jawel :D
De zee was nogal wild zeg maar en ik had mijn superleuke rode bikinie met bloemetjes aan. En toen ging er iets mis :D |
zullen ze vast wel gezien hebben terwijl ik het zelf niet doorhad ofzo. Ik heb zovaak dat ik ga douche en dat ik dan naar me kamer loop in me ondergoed en dat dan opeens me raam openstaat nou jammer dan als ze men ondergoed zien...
|
beschamend verhaal:
tijdens gymles deden we de handstand.. en ik moest zo de handstand doen, en twee mensen hielden dan mijn benen vast, dan moest ik even blijven staan en klaar. nou dat werd dus door de hele klas gedaan (top gymles :rolleyes: ) en mijn benen werden vastgehouden door twee jongens. nou had ik een losse trainingsbroek aan, en hadden ze meer mijn broek vast dan mijn benen. gevolg: jet in dr string voor de hele klas :bloos: |
Citaat:
Wat zielig :D |
Citaat:
ach ik heb hele mooie billen :p |
Citaat:
|
Nee.
|
Toen mijn pa ooit eens zich waagde aan het kortwieken van mijn haar, schoot ie uit met de tondeuse. Het gevolg: een kaal vierkantje op mijn hoofd. :bloos:
|
Citaat:
|
Ooit op de basisschool beweerde ik dat de handdoek die ik om had wel zou blijven hangen... túúrlijk viel hij af toen de lerares net de deur open deed.
|
In mijn balletschool zat maar één jongen die het nogal leuk vond door al die meisjes omringd te zijn terwijl ze zich vliegensvlug moesten omkleden. :nono: En dan kwamen er nogal eens opmerkingen. :rolleyes:
|
ben eens zonder onderbroek in mijn spijkerbroek gestapt, en was de riem vergeten, omdat ik haast had, dus tja......
|
Hmm niet dat ik weet, ik kijk wel uit
|
Een tijd geleden gingen we gezellig met een paar goede en minder goede vrienden zwemmen. Ik sprong van de duikplank (of iets wat er op moest lijken) en m'n bikinitopje gleed af. Misschien toch een paar maatjes te groot gekocht :bloos: ...
|
Ohwja zeker wel!
Een touringbus vol bejaarden zelfs :cool: En nee, ik kan er totaal niet mee zitten :D :D |
Ik geloof van niet
|
JJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAa lullig!!!
denkend dat er nog steeds neimand naats jullie woont en dus gewoon in string naar de waslijn lopen voor je bh en shirtje...en dan dus de NIeuwe buurman in de tin tegenkomen die hysterisch begint te schreeuwen (NEEEE ik zie niks!!!) jjajajajajajaa lullig amar achteraf gelukkig lachwekkend! xx jes |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mn buurjongen.. :bloos:
Tsja.. ik dacht dat hij weg was en dat ik me best wel kon aankleden zonder het gordijn dicht te doen.. Krijg ik een smsje: mooi uitzicht vanaf de straat hiero... Betrapt!! |
Ja, de smerige beschimmelde lul van een basisschoolleraar. Maar volgens mij wilde hij dat wij zijn cock in de doucheruimte zagen. :| Ik heb het eigenlijk nooit goed verwerkt.. :(
|
Nee.
|
Citaat:
|
Volgens mij vanochtend nog, toen ik boven even een handdoek wilde pakken en dus in mn boxer naar de kast bij het raam liep terwijl een buurvrouw voorbij liep op straat met haar hond. Wel gek dat ze toevallig naar ons raam op de eerste verdieping kijkt op dat moment :|
|
De broer van mijn ex kwam binnenstormen toen ik daar naakt lag:P Ik schrok best wel, maar achteraf kon ik er om lachen :D
|
Anders, namelijk...
|
Volgens mij niet voor zover ik me kan herinneren... :p
|
Euhm volgens mij niet, wel ik van anderen, de buurman pas nog, had de wc niet op slot.. :eek:
|
na, dr zijn best veel mensen die mn kop zien waarvan ik zou willen dat ze onder de grond lagen, maar verder niet echt
|
Citaat:
Ach eens een hoertje, altijd een hoertje. :o |
Gelukkig niet, want daar let ik altijd erg goed op. :o
|
Ik geloof het niet, ik let daar altijd wel goed op.
|
Als er net toevallig iemand door mijn kamerraam keek terwijl ik mijn bed uitstapte en kleren zocht wel.. :)
|
Citaat:
|
Ik loop altijd naakt over straat...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: