![]() |
V*kkenvuller
Simon's parodie op Eamon's Fuck it. Wat vind men van dit nummer?
Ik vind het persoonlijk jammer dat bij zo'n geslaagde imitatie zo'n slechte kutclip met flauwe visuele grappen moet komen. |
ik vind het humor
|
hee ik kan me nog vaag herinneren dat er nog zo'n twaalfduizend topic daarover gaan
|
ik werk in een supermarkt... dan kan je er wel om lachen :)
|
Ja eh, kut?
|
wat een kutnummer, veel te flauw :o
|
Citaat:
|
hmm, wat een wonder der productie
4 keer hetzelfde nummer uitbrengen verder is en blijft het een kutnummer en zijn er inderdaad al 12000 topics over |
dit soort quasi-grappige covers zijn zo passé.
|
beter dan die andere versie met die gecastreerde zingende kat.
|
Zegt me niets.
|
nah 1x is t wel een grappig iets...nouja, 1x 1 coupletje... verder is t vooral vervelend dat zo'n kutnummer nu 2x (nouja 4x) is uitgebracht, dan hoor je t nog vaker...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geweldig stompzinnig dat t leuk is
zooo fucking fout, echt t hele lied in een scheur gelegen :D |
Ik vin hem wel grappig, als ex-vakkenvuller leef ik er helemaal mee in :o..
|
blegh... :s
|
voor 1 of 2 keer wel gaaf :o
|
Citaat:
...wat ze overigens al veel te vaak draaien |
op chronologische volgorde vind ik de betreffende nummers Stom stommer stomst.
Stom kan uiteraard door meer woorden vervangen worden. |
Citaat:
|
vakkenvullen suckt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou je iemand in leven kunnen houden terwijl je probeert een biljart que (?) via zijn reet zijn mond uit te laten komen? |
ik voel zijn vakkenvullersleed :|
die clip is wel erg matig (n) |
Kut
|
wat een kutnummer is dat. net als de andere 2 versies overigens
|
Citaat:
|
Ik zapte langs TMF en ik zag dat ze de drie clips leuk, sorry 'leuk', gemixt hebben... komt ie nóg vaker langs, olé.
|
Wat een ophef over die nepzooi.
|
Ik vond houdoe qua het supermarkt thema leuker. Die kerel doet net alsof vakkenvullen alleen het helpen van mensen bij het zoeken van het juiste schap is. :nono:
|
Verschrikkelijk (n)
|
Citaat:
|
Humor man, alleen die gozer heeft een verschrikkelijk bek met tanden!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heeft die gast het downsyndroom ofzo?
|
Stel je bent een of andere mafkees en je kan niet als professioneel artiest beginnen omdat je zo'n vreselijke rotkop hebt en niet kan zingen, wat doe je dan?
[list=1][*]Je zuigt een vage tekst uit je duim op de muziek van een top40 nummer.[*]Je blert je tekst door een microfoon.[*]Je maakt een home-made video waarin je in een winkelkarretje door een supermarkt rijd.[*]Je stuurt het op naar TMF, The Box, enz.[/list=1] Viola, je hebt een nieuwe hit gecreeërd. Niet dat het klinkt maar je verdient er geld mee... |
Een fout kutnummer. En nee, nog niet misschien grappig. Echt slecht... (n)
|
Citaat:
zo isongeveer de hele top 40... alleen hebben ze dan een professionele clip en 5728759 mensen voor je uiterlijk, niet dat datt nou een verbetering is... |
Ik vind dat gecensureerde in de titel wel grappig, maar die clip is toch niet om aan te zien.
|
ja kut
|
rare vent
tja en een dom nummer |
Meesterlijk..
|
Citaat:
|
die parodie is gebaseerd op 1 grap, beetje jammer. en er was toch ook al een parodie?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51. |