![]() |
Enquete verkiezingen (heel kort)
Dag mensen!
Voor een maatschappijleer PO ben ik op zoek naar mensen die 2 min. de tijd willen nemen om deze enquete in te vullen :rolleyes: Alvast heel erg bedankt!! >>>> Leeftijd: 16 t/m 18 jaar 18 t/m 25 jaar 25 t/m 40 jaar 40 + Weet je wanneer de volgende EU verkiezingen zijn? Ja Nee Weet je wat je beslist met je stem? Ja Nee Ongeveer Ben je in contact gekomen met promotie materiaal? Nee Ja Zo ja, met… Tv Radio Internet Krant // tijdschrift School // werk Anders, nl……………… Ga je stemmen? (als je 18 of ouder bent) Ja Nee N.v.t. Weet je al waarop je zou stemmen of gaat stemmen? Ja Nee Ik twijfel Ik ga me er nog mee bezig houden |
Citaat:
|
Citaat:
|
16 t/m 18 jaar
18 t/m 25 jaar 25 t/m 40 jaar 40 + Weet je wanneer de volgende EU verkiezingen zijn? Ja Nee Weet je wat je beslist met je stem? Ja Nee Ongeveer Ben je in contact gekomen met promotie materiaal? Nee Ja Zo ja, met… Tv Radio Internet Krant // tijdschrift School // werk Anders, nl……………… Ga je stemmen? (als je 18 of ouder bent) Ja Nee N.v.t. Weet je al waarop je zou stemmen of gaat stemmen? Ja Nee Ik twijfel Ik ga me er nog mee bezig houden |
Leeftijd:
18 t/m 25 jaar Weet je wanneer de volgende EU verkiezingen zijn? Ja Weet je wat je beslist met je stem? Ongeveer Ben je in contact gekomen met promotie materiaal? Ja Zo ja, met… Tv Radio Internet Ga je stemmen? (als je 18 of ouder bent) Ja Weet je al waarop je zou stemmen of gaat stemmen? Ja |
Leeftijd:
16 t/m 18 jaar Weet je wanneer de volgende EU verkiezingen zijn? Ja Weet je wat je beslist met je stem? Ongeveer Ben je in contact gekomen met promotie materiaal? Ja Zo ja, met… Tv Radio Internet Krant // tijdschrift Ga je stemmen? (als je 18 of ouder bent) N.v.t. Weet je al waarop je zou stemmen of gaat stemmen? Nee |
Leeftijd:
16 t/m 18 jaar Weet je wanneer de volgende EU verkiezingen zijn? Nee Weet je wat je beslist met je stem? Nee Ben je in contact gekomen met promotie materiaal? Ja Zo ja, met… Tv Internet Anders, nl………………Billboards die overal hangen Ga je stemmen? (als je 18 of ouder bent) Nee Weet je al waarop je zou stemmen of gaat stemmen? Nee Ik voel me eigenlijk na deze enquete vrij dom, hoor ik nou niets, want ik weet echt niet wanneer die verkiezingen zijn en waarvoor ze zijn? |
leeftijd:
16 t/m 18 jaar 18 t/m 25 jaar (ik ben 18, wat moet ik nou stemmen?) Weet je wanneer de volgende EU verkiezingen zijn? Ja Weet je wat je beslist met je stem? Ja Ben je in contact gekomen met promotie materiaal? Ja Zo ja, met… Tv Ga je stemmen? (als je 18 of ouder bent) Ja Weet je al waarop je zou stemmen of gaat stemmen? Ik twijfel ff gekopieerd uit het andere topic :) |
Citaat:
|
Leeftijd:
18 jaar Weet je wanneer de volgende EU verkiezingen zijn? Ja Weet je wat je beslist met je stem? Ja Ben je in contact gekomen met promotie materiaal? Ja Zo ja, met… Tv Internet Krant // tijdschrift Ga je stemmen? (als je 18 of ouder bent) Ja Weet je al waarop je zou stemmen of gaat stemmen? Ik twijfel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leeftijd:
16 t/m 18 jaar Weet je wanneer de volgende EU verkiezingen zijn? Ja Weet je wat je beslist met je stem? Ja Ben je in contact gekomen met promotie materiaal? Nee Ga je stemmen? (als je 18 of ouder bent) N.v.t. Weet je al waarop je zou stemmen of gaat stemmen? Ik ga me er nog mee bezig houden |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dit geldt voor de periode voor de verkiezingen, ik weet al een hele tijd waarop ik ging stemmen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |